گروه : فرهنگی /

شناسه: 2646

09 فروردین 1403 20:44

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

جزییاتی از نحوه برگزاری جشنواره فجر در کاخ رسانه

مدیر اجرایی برج میلاد به عنوان کاخ جشنواره فیلم فجر به برخی جزییات روند اجرایی اشاره کرد.

به گزارش قابوس نامه،بهروز غریب پور مدیر کاخ رسانه ای جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند اجرایی امسال گفت:طبیعی است که اینجا کاخ رسانه است و کما فی السابق در لابی اینجا استیج داریم که عکاسان در روزهای نمایش فیلم عکاسی کنند.

وی افزود:مراسم فرش قرمز یک معنی بیشتر نداشت و آن احترام و عزت به اهالی سینما بود که ما به شیوه ای دیگر عمل می کنیم تا همین حرمت و احترام حفظ شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا عوامل فیلم قبل از نمایش صحبت می کنند، عنوان کرد:برنامه ای در این باره نداریم و آن به علت برگزاری نشست خبری است که تمام مطالب را پس از نمایش و در جلسه و جایگاهی خاص می گویند و به پرسش و پاسخ با اهالی رسانه می پردازند.

این مدیر اضافه کرد: تمام ضعف های سال پیش اعم از ورود افراد بدون کارت یا کارت جعلی و...کنترل بیشتری خواهد شد و در کل نظمی که سال گذشته در نظر داشتیم و بنا به دلایلی در آن برخی اختلالات ایجاد شد را به صورت جدی تری در دستور کار قرار دادیم.

وی اضافه کرد:وظیفه ما میزبانی با نهایت احترام و عزت به اهالی رسانه،عوامل فیلم ها و کسانی است که در جشنواره حضور دارند.

غریب پور درباره رفت و آمد خبرنگاران و افراد حاضر در کاخ جشنواره اظهار داشت:تعدادی ون برای مراجعه کنندگان در آخرین سانس نمایش فیلم در نظر گرفتیم که در خدمت آن ها جهت سرویس دهی به بهترین شکل خواهد بود.


انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو