گروه : مذهبی /

شناسه: 1715

07 اردیبهشت 1403 00:56

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مسئول امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران خبر داد: برپایی درمانگاه های صحرایی در سه نقطه از مسیرحرکت زائران اربعین حسینی

مسئول امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ از برپایی درمانگاه ها صحرایی در سه نقطه از مسیرحرکت زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش  قابوس نامه به نقل ازبسیج پرس؛ شاه حسینی مسئول امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ از برپایی درمانگاه ها صحرایی در سه نقطه از مسیرحرکت زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: یکی از مکان های برپایی درمانگاه صحرایی،منطقه بدره است که این درمانگاه به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ و با مشارکت بهداری سپاه تهران و با حضور تیم 6 نفره که شامل 2 پزشک و 4 پرستار است برپا می شود.

وی افزود: یکی دیگر از مناطق برپایی درمانگاه های صحرایی بین نجف و کربلا است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مشارکت سازمان حج و زیارت در قالب اعزام کاروان درمانی 80 نفره متشکل از پزشکان متخصص طب اورژانس،داخلی،زنان،عمومی و ...در فالب موکب درمانی بهداشتی دایر می شود.

شاه حسینی تصریح کرد: سومین کاروان درمانی نیز با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تهران و با اعزام کاروان به کربلا می باشد که این اعزام در قالب یک کاروان 60 نفره که 17 نفر پزشک عمومی و متخصص و الباقی مترون،پرستار و امدادگر هستند صورت می گیرد.

وی افزود: یک درمانگاه درون مرزی هم در مرز مهران و با مشارکت معاونت بهداری سپاه تهران برپا می گردد که شامل یک تیم درمانی با حضور 10 پرستار و 2 پزشک می باشد.

مسئول امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در خصوص برنامه های این سازمان در روز اربعین و در پایتخت جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: در روز اربعین نیز در سطح شهر تهران پایگاه هایی در میادین اصلی شهر با حضور10 پرستار و 5 آمبولانس مستقر خواهند شد.


انتهای پیام//

نویسنده :

نظرات
آرشیو