گروه : مذهبی /

شناسه: 1788

10 فروردین 1403 02:22

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در حسینیه امام خمینی(ره)؛ مراسم عزاداری اربعین حسینی علیه‌السلام با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد

حسینیه امام خمینی(ره) در اربعین شهادت سیدو سالار شهیدان، میزبان هیأت‌های دانشجویی از سراسر کشور بود و دانشجویان در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به عزاداری پرداختند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در اربعین شهادت سید و سالار شهیدان و اصحاب با وفای ایشان، حسینیه امام خمینی(ره) میزبان هیأت‌های دانشجویی از سراسر کشور بود و دانشجویان دلداده حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به عزاداری پرداختند.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان در سخنانی، اساسی‌ترین نیاز جامعه را ایجاد تشکلهای ولایی و تقویت ارتباطات دینی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مؤمنان و هم‌افزایی آنان دانست و افزود: هیئتهای دانشجویی نمونه موفقی از تشکیلات ولایی و تمرین جمعی ولایتمداری هستند.

وی بزرگ‌ترین درس حماسه پر شکوه اربعین و حضور میلیونی عاشقان حسینی (علیه‌السلام) را اجتماع سازمان‌یافته و ایثارگرانه مؤمنان حول محور ولایت و امامت خواند و گفت: جاری شدن این روحیه در تمام شئون زندگی و ایجاد همبستگی در بستر ایثار و همکاری مؤمنانه، راه حل مشکلات در جامعه اسلامی است.

در این مراسم، آقای میثم مطیعی نیز به ذکر مصیبت و نوحه‌خوانی پرداخت.

در پایان مراسم، دانشجویان نماز ظهر و عصر را به امامت رهبر انقلاب اسلامی اقامه کردند.

اتنهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو