گروه : مذهبی /

شناسه: 6379

30 فروردین 1403 06:47

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

آخرین وضعیت درمانی علامه حسن‌زاده آملی

مسئول بخش بیمارستان امام رضا (ع) آمل گفت: حال عمومی ‌علامه حسن‌زاده آملی بسیارخوب و روند درمانی به خوبی درحال انجام است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از مشرق، علی‌رضا کرد اظهار داشت: شرایط بدحالی و ضعف بدنی که سبب مراجعه علامه حسن‌زاده به بیمارستان شده بود، به حالت عادی برگشت و خوشبختانه اکنون شرایط روند عادی وطبیعی دارد.

مسئول بخش بیمارستان امام رضا (ع) آمل افزود: میل به غذا خوردن علامه حسن‌زاده آملی مطلوب و مانند سابق شده است و مورد نگران کننده‌ای اکنون وجود ندارد.

کرد با بیان اینکه با همکاری تیم پزشکی روند عادی درمانی در بخش‌ ای سی یو بیمارستان امام رضا(ع) درحال انجام است، ابراز امیدواری کرد: با روند رو به پیشرفت که در درمان علامه حسن‌زاده آملی مشاهده می‌شود، وی در روزهای آینده از بیمارستان مرخص شود.

‌کرد افزود: با بررسی‌هایی که انجام شده و گزارشی که تیم درمانی بیمارستان ارائه کرد، خوشبختانه ‌مشکل قلبی ندارند و خبرهای منتشر شده در این باره درست نبود. ظهر دیروز یکشنبه آزمایش‌های "‌آم. آر. آی‌" و "‌سی. تی. اسکن‌" از ایشان گرفته شده و با بررسی همه شرایط، شرایط نگران‌کننده‌ای متوجه ایشان نبوده است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو