گروه : ورزشی /

شناسه: 1785

30 فروردین 1403 19:34

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

چرا باید با داور تبانی کنم؟ این اظهارات خنده‌دار است

مهاجم تیم صبای قم مدعی است هیچ تبانی و هماهنگی بین او و داور دیدار با استقلال نبوده است.

به گزارش قابوس نامه به نقل ازجام نیـوز، کیوان امرایی مهاجم تیم صبای قم نسبت به انتشار ویدئوی عجیب از گفت و گوی داور مسابقه استقلال و صبا و مهدی رحمتی در فضای مجازی واکنش نشان داد، وی در همین رابطه گفت: از صبح امروز به طرز عجیبی برخی هواداران پرسپولیس به صفحه شخصی ام آمده و شروع به فحاشی کردند. من تصورم این بود که آنها به خاطر خراب کردن پنالتی ناراحتند اما الان متوجه می شوم که به خاطر انتشار آن ویدئو به من توهین می کنند. فقط می توانم بگویم متاسف هستم.

وی ادامه داد: شما در تاریخ فوتبال من هرگز به یاد نمی آورید که ضربه اول را زده باشم. اصلا پنالتی زیادی نزده ام که کسی بداند کدام طرف می زنم. از سوی دیگر خنده دار است که در چند ثانیه همه چیز هماهنگ شود. اینکه داور از من بپرسد کدام طرف می زنی و من به او بگویم تا به سمت رحمتی برود و اعلام کند به سمت چپ می زنم! این حرف ها را هیچ کس باور نمی کند.

امرایی افزود: من اگر دنبال این بود که تبانی کنم و یا به استقلال حال بدهم، که در جریان بازی این کار را می کردم تا بازی به پنالتی نرود! می توانستم هزار کار دیگر انجام دهم. داور هم اینقدر ساده نیست که جلوی این همه دوربین به سمت رحمتی برود و بگوید امرایی به سمت چپ می زند و شما هم به این سمت تشریف ببرید!

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو