گروه : ورزشی /

شناسه: 2460

29 اسفند 1402 12:56

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال استقلال‌کُشون در سکوت آزادی!/ تراکتورسازی به صدر برمی‌گردد؟

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال از روز سه شنبه با انجام سه دیدار آغاز می‌شود و تراکتورسازی در تبریز به مصاف نفت آبادان می‌رود و استقلال هم در ورزشگاه خالی از تماشاگر میزبان همنام اهوازی است.

به گزارش قابوس نامه ، هفته هفدهم لیگ برتر روز سه‌شنبه با انجام سه مسابقه آغاز می‌شود. در این روز شاگردان قلعه‌نویی فرصت رسیدن به صدر را دارند و استقلال هم برای رسیدن به رتبه چهارمی تلاش می‌کند.

نگاهی به این بازی‌ها می‌اندازیم:

تراکتورسازی تبریز- صنعت نفت آبادان؛ شاگردان قلعه‌نویی به صدر می‌روند؟

تراکتورسازی برای رسیدن به صدر در این بازی تلاش خواهد کرد و اگر بتواند سه امتیاز از نفت بگیرد حداقل 24 ساعت در صدر می‌ایستد. نفت آبادان  با حضور فیروز کریمی به اولین برد خود بعد از سه شکست متوالی دست پیدا کرد. تراکتورسازی هم مقابل استقلال خوزستان به پیروزی رسید تا همچنان در کورس قهرمانی با پرسپولیس قرار داشته باشد. تقابل امیر قلعه‌نویی با فیروز کریمی می‌تواند دیدنی و جذاب باشد. دیدار رفت دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید اما بعید است که بازی برگشت گل نداشته باشد تراکتورسازی با 25 گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و نفت آبادان با 20 گل خورده صاحب یکی از ضعیف‌ترین خطوط دفاعی لیگ است. به نظر می‌رسد فیروز کریمی برای گرفتن حداقل امتیاز تیمش را در این بازی مقابل قرمزپوشان تبریزی به میدان بفرستد.

تراکتوری‌ها در این بازی برای اولین بار در این فصل در ورزشگاه یادگار امام (ره) بازی خواهند کرد اما به حکم کمیته انضباطی از داشتن تماشاگر محروم هستند.

صبای قم- پیکان؛ پایان باخت‌های سریالی شاگردان مرفاوی؟

صمد مرفاوی در تیم صبا همچنان روی نوار ناکامی گام برمی‌دارد. 7 باخت متوالی از 9 شکست گویای شرایط وخیم صبای قم است. تیمی که فقط یک برد درکارنامه دارد. پیکان اما حال و روز بسیار خوشی دارد. شاگردان مجید جلالی برای رسیدن به رتبه سومی تلاش می‌کنند و شاید این مسابقه یک دیدار ویژه برای پیکان باشد. بعید است صبا بتواند حتی در خانه حرفی برای گفتن داشته باشد. باید دید صمد مرفاوی می‌تواند پایان خوشی برای سریال باخت‌هایش رقم بزند یا صبا همچنان پرشتاب به سوی لیگ یک حرکت می‌کند!

استقلال - استقلال خوزستان؛ آبی‌کُشون در سکوت آزادی!

نبرد آبی‌پوشان تهرانی و اهوازی با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود. فضای سرد و ساکت ورزشگاه آزادی فقط با یک بازی جذاب و تماشایی گرم خواهد شد. آبی‌پوشان تهرانی در دیدار رفت 2 بر یک در اهواز شکست خوردند و اولین شکست فصل را تجربه کردند.

استقلال در این بازی امید ابراهیمی هافبک ملی‌پوش خود را در اختیار ندارد. به نظر می‌رسد سید حسین حسینی دروازه‌بان جوان استقلال بازهم از دروازه استقلال تهران محافظت کند و سیدمهدی رحمتی از روی نیمکت بازی را دنبال کند. حیف است که این مسابقه بدون تماشاگر برگزار می شود اما کمیته انضباطی همچنان تصور می‌کند با چنین آرایی می‌تواند فرهنگ رفتاری تماشاگران فوتبال ایران را اصلاح کند. شاگردان منصوریان شانس رسیدن به رتبه چهارم را در پایان این مسابقه دارند. استقلال خوزستان یازدهم به دنبال صعود دو پله‌ای در جدول است. برادرکُشی یا بهتر است بگوییم استقلال کشون در سکوت ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و مساوی هم خیلی به سود دو تیم نیست.

اسامی داوران و برنامه مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر

سه شنبه 28 دی 95

صبای قم- پیکان تهران ساعت 15:30 ورزشگاه یادگار امام قم

محمدرضا فغانی – علیرضا ایلدروم – جعفر مهاجر – پیمان فرخی مهر – ناظر: رسول فروغی

استقلال - استقلال خوزستان ساعت  16:40 ورزشگاه آزادی تهران

پیام حیدری – محمد جواد مداح – یعقوب سخندان – کوپال ناظمی – ناظر: حسین نجاتی

تراکتورسازی تبریز- صنعت نفت آبادان ساعت  15 ورزشگاه یادگار امام تبریز

موعود بنیادی فر – قهرمان نجفی – محسن سلطانی – پیروز سیف الله پور – ناظر: محمود رفیعی

چهارشنبه 29 دی 95

سایپا تهران – ذوب آهن اصفهان ساعت  16:40 ورزشگاه پاس قوامین

شاهین حاج بابایی – تورج عیوض محمدی – رحیم شاهین – علی صفایی – ناظر: زاهد بحرینی

سیاه جامگان مشهد- پدیده خراسان ساعت 15 ورزشگاه ثامن مشهد

علیرضا فغانی – حسین طالقانی – امیررضا آشورماهانی – محمد ملکی – ناظر: محمدجواد تقی پور

 سپاهان- نفت تهران ساعت  14:30 ورزشگاه نقش جهان اصفهان

حمید حاج ملک – حمید غمزه – فرهاد مروجی – جواد رحیم زاده – ناظر: خداداد افشاریان

فولاد خوزستان- پرسپولیس ساعت 16:40  ورزشگاه غدیر اهواز

محمدرضا اکبریان – سعید علی نژادیان – هادی طوسی – علی میرغفاری – ناظر: علی خسروی

گسترش فولادتبریز- ماشین سازی تبریز ساعت 15  ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

رضا کرمانشاهی – رضا سخندان – حسن یوسفی – ناصر جنگی – ناظر: ابراهیم میرزابیگی

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو