گروه : ورزشی /

شناسه: 3739

10 فروردین 1403 13:48

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

محرمی بهترین بازیکن زمین بود فنونی‌زاده:  صعود پرسپولیس از گروهش دست خودش نیست/ بازیکن اسمی روی نیمکت نداریم

یشسکوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کار برای پرسپولیس خیلی سخت شده است و الان صعود این تیم دست خودش نیست.

به گزارش قابوس نامه به نقل از میزان،مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص تساوی صفر - صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الهلال عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بچه‌ها واقعا خوب بازی کردند. با توجه به اینکه بازیکنان مهم تیم در این بازی محروم بودند ولی واقعا خوب بازی کردند و موقعیت‌های زیادی را هم از دست دادند و به نظر من محرمی بهترین بازیکن این دیدار بود.

وی ادامه داد: الهلال برای یک امتیاز به زمین آمده بود و پرسپولیس شانس گلزنی زیادی داشت ولی چون ما نیمکت اسمی نداریم برانکو نتوانست آن تفکری که در سر داشت را عملی کند و باعث شد این دیدار با نتیجه مساوی به پایان برسد.

پیشسکوت تیم پرسپولیس تاکید کرد: همه جای دنیا مربیان در دقیقه 60 الی 65 تعویض‌های خود را انجام می‌دهند و نمی‌دانم برانکو چرا احسان الوان‌زاده را دقیقه نود وارد بازی کرد.

فنونی‌زاده در مورد شانس صعود پرسپولیس از گروهش تصریح کرد: کار برای پرسپولیس خیلی سخت شده است و الان صعود این تیم دست خودش نیست. پرسپولیس باید در بازی بعدی خود الوحده را شکست دهد و الهلال هم نباید مقابل حریفش شکست بخورد تا پرسپولیس بتواند از این گروه صعود کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: الوحده حریف بزرگی برای پرسپولیس به حساب می‌آید ولی من مطمئنم این تیم پتانسیل صعود از گروهش را دارد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو