گروه : ورزشی /

شناسه: 6165

10 فروردین 1403 11:59

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

پرهیجان‌ترین ورزشگاه جام جهانی ۲۰۱۸ از نگاه فیفا
 

مدیر دپارتمان رقابت‌های فیفا در سفر به روسیه یک ورزشگاه جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال مورد تمجید قرار داد.
 
به گزارش قابوس نامه به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روزنامه ریانووستی روسیه، هیئت رسمی فیفا در هفتمین مرحله از بازدیدهای عملیاتی خود از روسیه امروز (جمعه) وارد شهر روستوف شدند.
کالین اسمیت، مدیر دپارتمان رقابت‌های فیفا پس از بازدید از ورزشگاه تازه‌ساخت روستوف در جمع خبرنگاران گفت: تمام صندلی‌های ورزشگاه روستوف به اندازه کافی نزدیک به زمین بازی هستند. اتفاقی که باعث ایجاد اتمسفر کاملی می‌شود و هواداران فوتبال تمام هیجان، اتمسفر و اتفاق‌های درون زمین را تجربه خواهند کرد.
وی افزود: شاید شما محیط پیرامونی ورزشگاه را دوست نداشته باشید اما روستوف واقعا یک ورزشگاه بزرگ فوتبال است و تمام صندلی‌ها در نزدیک‌ترین بخش به زمین بازی قرار دارند. شما تمام هیجان و اتمسفر بازی را به خوبی احساس خواهید کرد. من از ورزشگاه روستوف خوشم آمد و البته هنوز باید برای دریافت امتیازهای بیشتری فعالیت‌های دیگری در آن صورت بگیرد. هیئت فیفا به طور کلی آمادگی ورزشگاه روستوف را برای میزبانی از جام جهانی 2018 مورد تایید قرار داد.
آلکسی سورخین، رئیس روسی کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 نیز گفت: کارهای ورزشگاه روستوف به زودی پایان خواهد یافت و بهره‌برداری می‌شود.
جام جهانی 2018 فوتبال در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه 1397 در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه با شرکت 32 تیم برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های ملی پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو