گروه : ورزشی /

شناسه: 6230

10 فروردین 1403 01:29

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

دردسر جدید طارمی برای باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس به علت پرداخت نشدن مطالبات مالی مدیر برنامه مهدی طارمی با مشکلاتی مواجه شده است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی طارمی هنوز چند ماهی از جدایی اش از پرسپولیس نمی‌گذرد، اما حاشیه‌های انتقال این بازیکن به باشگاه الغرافه قطر ادامه دارد.

موضوع شکایت مدیر برنامه طارمی از باشگاه پرسپولیس به علت پرداخت نشدن حق کارگزاری اش مشکلاتی را برای سرخپوشان پایتخت به وجود آورده است.

مبلغ قرارداد طارمی با باشگاه الغرافه قطر ۵۰۰ هزار دلار است که طبق توافق صورت گرفته باید ۱۰۰ هزار دلار به مدیر برنامه این بازیکن تعلق بگیرد. باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی باید هر کدام ۵۰ هزار دلار به این مدیر برنامه پرداخت می‌کردند.

البته طبق توافق صورت گرفته قرار شد به ازای صدور رضایت نامه طارمی، مبلغ ۱۰۰ هزار دلار حق کارگزاری مدیر برنامه را طارمی پرداخت کند، اما این بازیکن با وجود دریافت پول از باشگاه الغرافه قطر هنوز حق الزحمه مدیربرنامه خود را نداده است.

مدیر برنامه مهدی طارمی هم بیان کرده است که کاری به توافق صورت گرفته ندارد و باشگاه پرسپولیس طرف حساب او محسوب می‌شود. او قصد دارد از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت کند تا حق الزحمه خود را دریافت کند.

گفته می‌شود مهدی طارمی تاکنون ۲۰۰ هزار دلار از باشگاه الغرافه قطر دریافت کرده، اما هنوز حق الزحمه مدیر برنامه خود را پرداخت نکرده است.

گرشاسبی و مسئولان حقوقی باشگاه پیگیر شکایت مدیر برنامه طارمی هستند

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: گرشاسبی و مسئولان حقوقی باشگاه پیگیر شکایت مدیر برنامه طارمی هستند تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید.

او ادامه داد:طارمی قرار بود حق الزحمه مدیر برنامه اش را پرداخت کند و این موضوع ارتباطی به باشگاه پرسپولیس ندارد. به هر حال این بازیکن موظف است حق الزحمه مدیر برنامه اش را پرداخت کند تا پرسپولیس با دردسر مواجه نشود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو