گروه : ورزشی /

شناسه: 6510

09 فروردین 1403 18:46

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

پشت پرده مقاومت پرسپولیسی‌ها برای تمدید قرارداد

بازیکنان پرسپولیس به علت مسائلی حاضر نیستند قراردادشان را تمدید کنند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهمترین دغدغه تیم فوتبال پرسپولیس و هوادارانش بعد از کسب قهرمانی موضوع تمدید قرارداد بازیکنان است. بازیکنان به خوبی می دانند که پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات محروم است و نمی تواند بازیکن جدیدی جذب کند همین موضوع باعث شده است که کمی اوضاع بحرانی شود.

تیم پرسپولیس یک راه بیشتر ندارد و باید همه بازیکنان فعلی خود را حفظ کند و نگذارد بازیکنی از این تیم جدا شود. در طرف مقابل هم بازیکنان به خوبی می دانند که پرسپولیس چاره ای جزء حفظ آنها ندارد و همین موضوع باعث شده که آنها قیمت خود را بالاتر ببرند.

البته بعید به نظر می رسد ستاره ای از این تیم جدا شود و در نهایت همه بازیکنان قراردادشان را تمدید می کنند اما اینکه چه زمانی و با چه قیمتی این کار را انجام می دهند مهم است. هواداران پرسپولیس تحمل رفتارهای این چنینی را ندارند و می خواهند خیلی زود خبر تمدید قرارداد بازیکنان را بشنوند.

مصاحبه اخیر کمال کامیابی نیا گواه همه چیز است که این بازیکن قصد ماندن دارد به شرطی که جرایم مالی اش بخشیده شود و مطالبات باقی مانده اش نیز به صفر برسد. البته این فقط خواسته کمال نیست بلکه همه بازیکنان چنین درخواستی را دارند. آنها می گویند تیمی که قهرمان شده است جریمه ها و کسر مبالغ قرارداد محلی از اعراب ندارد و باید جریمه ها بخشیده شود.

البته اظهارات بازیکنان پرسپولیس درست است و تیمی که قهرمان شده لااقل باید مطالبات بازیکنانش پرداخت شود. مدیران پرسپولیس بر این موضوع واقف هستند که باید بدهی ها را به حداقل برسانند و بخشی از مبلغ قرارداد فصل بعد هم پرداخت کنند. البته موضوع تمدید قراردادها برای ملی پوشان حساس تر است چرا که آنها منتظر پایان جام جهانی هستند تا ببینند پیشنهادات خارجی دریافت می کنند و بعد در این باره تصمیم می گیرند.

شنیده ها حاکی از آن است که ملی پوشان در حال حاضر تمایلی برای تمدید قرارداد ندارند و از باشگاه خواستند که دست نگه دارد تا آنها با بررسی پیشنهادات نسبت به تمدید کردن قرارداد خود تصمیم بگیرند.

سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با این تیم قرارداد دارد اما وضعیت سایر ملی پوشان به دغدغه اصلی گرشاسبی و برانکو تبدیل شده است.

محمد انصاری و وحید امیری پیشنهادهای خارجی دارند و باشگاه برای راضی نگه داشتن آنها باید دست به جیب شود که به نظر می رسد جدایی امیری محتمل تر است.

امیری از چند کشور خارجی از جمله لیگ هلند پیشنهاد دارد اما گفته می شود او بعد از جام جهانی در این باره تصمیم می گیرد.

صادق محرمی یکی از بازیکنان موثر پرسپولیس هم پیشنهاد خارجی دارد و این بازیکن به واسطه حضور سرتن چوک پیشنهادهای قابل توجهی از کرواسی دارد. شاید او تنها گزینه ای باشد که برانکو با رفتنش موافقت کند چرا که جدایی اش منافع مالی زیادی برای باشگاه دارد.

گفته می شود محرمی علاوه بر افزایش قراردادش خواستار بندی در قراردادش شده است تا با دریافت پیشنهاد خارجی خوب بتواند از پرسپولیس جدا شود.

پیشنهادهای خارجی به بازیکنان باعث سربلندی فوتبال ایران می شود
جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره این مطلب گفت: هر بازیکنی آرزویش این است که پیراهن پرسپولیس را بپوشد و به طور حتم بازیکنان فعلی قراردادشان را تمدید می کنند.

او درباره این سئوال که ملی پوشان پرسپولیس منتظر هستند بعد از جام جهانی قراردادهای خود را تمدید کنند، بیان کرد: اطلاعی از این موضوع ندارم اما هر بازیکنی آینده ای برای ادامه فوتبالش ترسیم کرده است و طبق آن تصمیم می گیرد. البته پیشنهاد خارجی به بازیکنان باعث سربلندی فوتبال ایران است و خوشحال می شوم که بازیکنان مدنظر تیم های خارجی قرار بگیرند.

کاشانی بیان کرد: بازیکنان باید فرهنگ خود را بالا ببرند و زبان های خارجی یاد بگیرند تا در زمان حضور در تیم های خارجی بتوانند با اعضای تیم ارتباط برقرار کنند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: ما باید ساختارهای باشگاه از جمله تیم های پایه را تقویت کنیم تا در مواقع بحرانی بتوانیم از بازیکنان بااستعداد در تیم بزرگسال بهره ببریم.

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم مسئولان باشگاه پرسپولیس می توانند قبل از جام جهانی 2018 روسیه قراردادها را تمدید کنند یا نه!

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو