گروه : ورزشی /

شناسه: 6702

28 فروردین 1403 22:31

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

کلوپ: با خوش‌شانسی فینالیست شدیم

سرمربی تیم فوتبال لیورپول اعتراف کرد که تیمش با خوش‌شانسی توانسته جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ و یارانش شب گذشته (چهارشنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در خانه رم با نتیجه 4 بر 2 مغلوب شدند، اما با توجه به پیروزی 5 بر 2 بازی رفت، فینالیست شدند.

کلوپ پس از رسیدن لیورپول به فینال کیف جایی که باید با رئال مادرید روبه‌رو شود، پیروزی تیمش را به هواداری که پیش از جدال رفت دو تیم در لیورپول مورد ضرب و شتم قرار گرفت و در وضعیت وخیمی قرار دارد، تقدیم کرد و گفت: این فینال صددرصد متعلق به شان کاکس است. ما قبل از بازی گفتیم که به فکر او هستیم. حالا همه ما به فینال رسیده‌‌ایم و تمام بازیکنان‌مان برای او دعا و آرزوی سلامتی می‌کنند. ما امشب خوش‌شانس بودیم و این را می‌دانیم. رم تیم قدرتمندی است. این تیم ما همان کاری را کرد که می‌خواست، چرا که یک بازی جنگنده و پر از ریسک انجام داد، اما ما 2 بر یک پیش افتادیم. تا اینجا همه چیز خوب بود.

کلوپ ادامه داد: ما اما در ضدحملات به اندازه کافی تلاش و از فضای که به ما داده می‌شد استفاده نکردیم و بازی را در حالی باختیم که پیش بودیم. برای هر دو تیم اگر بازی به وقت‌های اضافی می‌رفت، اوضاع دیوانه‌کننده می‌شد، چون باید دو نیمه 15 دقیقه‌ای دیگر بازی می‌کردند. من واقعاً نمی‌دانم که اگر بازی به وقت‌های اضافی می‌رفت چه اتفاقی می‌افتاد، اما اگر این اتفاق می‌افتاد واقعاً اوضاع جنون‌آمیز می‌شد.

سرمربی آلمانی لیورپول در پاسخ به سؤالی در خصوص رویارویی تیمش با رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا، یادی از آخرین رویارویی‌اش با این تیم زمانی که سرمربی بوروسیا دورتموند بود کرد و گفت آن سال که مردانش با شکست کهکشانی‌ها فینالیست شدند، این حس را داشته که مانند رابین‌‌ هودی به حریف اسپانیایی دستبرد زده است.

او اما درباره اینکه آیا امسال هم خواهد توانست کهکشانی‌ها را ناکام بگذارد، عنوان کرد: چه می‌توانم بگویم؟ برایم مهم نیست که ما الان چه تیمی هستیم. ما در فینال باید یک بازی به مراتب بهتر از بازی امشب‌مان ارائه کنیم. خبر خوب اما این است که می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو