گروه : ورزشی /

شناسه: 7356

10 فروردین 1403 01:29

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

خبری عجیب و باورنکردنی درباره محسن مسلمان

پرده جدیدی از تعصب باورنکردنی برانکو به پرسپولیس

به گزارش قابوس نامه به نقل ازجام نیوز ، محسن مسلمان که فصل قبل نتوانست رضایت برانکو را جلب کند و در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت و به ذوب‌آهن پیوست در این تیم هم نتوانست بدون حاشیه بماند و حالا در آستانه جدایی از تیم اصفهانی قرار دارد.

امید نمازی، سرمربی ذوبی‌ها به دلیل نارضایتی از عملکرد فنی محسن مسلمان در طول بازی‌ها و انجام ندادن کارهایی مثل مشارکت در دفاع، عدم اضافه شدن به حمله و … تصمیم گرفت او را برابر صنعت نفت آبادان نیمکت‌نشین کند ولی این بازیکن قبل از این مسابقه اردوی ذوبی‌ها را ترک کرد و از اصفهان راهی تهران شد.

مسائل به وجود آمده بین باشگاه ذوب‌آهن و مسلمان‌ طی روزهای اخیر حواشی زیادی ایجاد کرده بود تا جایی که سعید آذری، مدیر عامل این باشگاه و امید نمازی در انتقاد به این هافبک مصاحبه‌هایی انجام دادند و حتی در اخباری عنوان شد مسلمان به پایان کار با ذوب رسیده. عصر روز گذشته اما محسن مسلمان در جلسه کمیته انضباطی باشگاه شرکت کرد و پس از آن با دیگر بازیکنان این تیم تمرین کرد و به نظر می رسید مشکلات بین طرفین حل شده باشد.

حالا اما محسن مسلمان تمام پست های اینستاگرامش را پاک کرده و تصاویری از قهرمانی پرسپولیس منتشر کرده است تا گمانه‌زنی ها برای اخراجش از تیم اصفهانی را قوت ببخشد.

حتی بعد از این پست گمانه زنی شد که او به پرسپولیس باز می گردد که البته به نظر نمی رسد برانکو قبول کند.

انتهای پیام/ 

نویسنده :

نظرات
آرشیو