گروه : ورزشی /

شناسه: 7783

09 فروردین 1403 14:42

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

لیگ برتر والیبال/  شهرداری گنبد همنام تبریزی خود را با شکست بدرقه کرد

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در آخرین دیدار از بازی های لیگ برتر والیبال کشور در مرحله گروهی، همنام تبریزی خود را با نتیجه سه بر دو با شکست بدرقه کرد.

به گزارش قابوس نامه به نقل ایرنا، تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس عصر یکشنبه درحالی در خانه خود به دیدار شهرداری تبریز در سالن المپیک رفت که امتیاز هفته پایانی تاثیری بر صعود تیم میزبان نداشت و از همین رو شهرداری گنبد در گیم ابتدایی با نشان دادن یک بازی کم نقص و طوفانی و کسب نتیجه 25 بر 16 برتری خود را بر حریف دیکته کرد.

در وقت دوم بازیکنان ذخیره تیم میزبان وارد زمین شدند و با تیم دوم خود به بازی ادامه داد که شهرداری تبریز با استفاده از فرصت پیش آمده توانست با نتیجه 25 بر 21 این گیم به سود خود به اتمام رساند.

وقت سوم بازی نیز به همین نحو دنبال شد و تیم میهمان با استفاده از اشتباهات بازیکنان شهرداری گنبد توانست چندین امتیاز از حریف خود فاصله گرفته و در نهایت با کسب نتیجه 25 بر 20 به پیروزی برسد.

بازیکنان ذخیره شهرداری گنبدکاووس که طی این دو گیم به هماهنگی نسبی رسیده بودند در گیم چهارم با ارائه یک بازی خوب به تیم مقابل اجازه عرض اندام نداده و با استفاده از ضربات قدرتی، این گیم را با نتیجه 25 بر 17 به سود خود به پایان رسانده و بازی را به گیم پنجم کشاندند.

در گیم پنجم باز هم این تیم میزبان بود که توانست با استفاده از دفاع روی تور و ضربات قدرتی، برتری خود را به اثبات رسانده با کسب نتیجه 15 بر 10، بازی را در مجموع با نتیجه 3 بر 2 به نفع خود به پایان برساند.

دیدار تیم های شهرداری گنبدکاووس و شهرداری تبریز با قضاوت محمدرضا درفش کاویان و محمد محبوب عشق دوست به عنوان داوران اول و دوم و با حضور خلیل یگانه مجد و یونس حسن زاده به عنوان ناظر داوری و ناظر سازمان لیگ برگزار گردید و تیم شهرداری گنبدکاووس با پایان این بازی در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفته و برای ادامه رقابت ها در مرحله پلی آف آماده می شود.


انتهای پیام /

نویسنده :

نظرات
آرشیو