شناسه: 4407

29 اسفند 1402 07:45

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه محمد ایمر گنبد: دشمن سلاح وحدت ما را نشانه رفته/ هدف قرار دادن مقر داعش توسط سپاه افتخار هر ایرانی

امام جمعه روستای محمد ایمر گفت: وحدت برای پیش برد اسلام بهترین وسیله است، دشمنان اسلام همیشه از وحدت ما وحشت داشته و دارند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از طوبی گلستان؛ حاج آخوند امان قلی سخاوی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خداوندی که کل دنیا را با همه زیبایی هایش خلق کرده در کتاب آسمانی خودش به ما امر کرده که به ریسمان الهی چنگ بزنید و متفرق نشوید، در این کلام وحی دستور به وحدت داده است.

امام جمعه روستای محمد ایمر با بیان اینکه ما با سلاح وحدت می توانیم قوت پیدا کنیم تاکید کرد: وجود وحدت در زندگی اسلامی باعث رمز پیروزی ما در مقابل کفر است، ما باید این سلاح را روز به روز تقویت کنیم.

وی افزود: یکی از خواسته های شب و روز و دعای ما، همیشه و در همه حال ایجاد و تقویت وحدت است، وحدت نباشد اسلامی باقی نمی ماند.

مسئول حوزه علمیه محمد ایمر در ادامه خاطر نشان کرد: وحدت برای پیش برد اسلام بهترین وسیله است، دشمنان اسلام همیشه از وحدت ما وحشت داشته و دارند.

امام جمعه روستای محمد ایمر با اشاره به عوامل تقویت وحدت تصریح کرد: وحدت را باید با جان و دل پذیرفت، وحدت علمای اهل سنت و تشییع باید برخواسته از دین و ایمانشان باشد و وحدتی که قلباً عمل کنیم هیچ صدی نمیتواند در مقابلش ایستادگی کند.

آخوند سخاوی دیدار علمای اهل سنت و تشییع را یکی دیگر از عوامل وحدت دانست و متذکر شد: ما هر چیزی که برای خودمان بخواهیم برای دیگران هم بخواهیم باز کردن گره از مشکلات یکدیگر و دیدار صمیمی باعث تقویت وحدت در استان می شود.

هدف قرار دادن مقر داعش توسط سپاه افتخاری است برای هر ایرانی

مسئول حوزه علمیه محمد ایمر با اشاره به برخی از انتقاد های به وجود آمده در خصوص مقابله با کفر تاکید کرد: وظیفه هر مسلمان حقیقی است که کسانی که می خواهند به اسلام ضرر برسانند ایستادگی کنیم، اگر با لسان شد با لسان وگرنه اگر متوسل به زور هم شویم مطمئن باشند جلوی هر کسی ایستادگی می کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اقدام موشکی سپاه که قلب فتنه را در سوریه هدف گرفته بود بسیار اقدام نیکو و پسندیده ای بود، اگر سپاه پاسداران این کار را انجام نمی دادند گروهک های داعش روز به روز به خودشان جسارت هایی میدادند و امنیت و وحدت کشور ما را هدف قرار می دادند، این اقدام ضربه مهلکی بود بر پیکره آنان، خدا را شکر که توان نظامی ما جزء چند کشور جهان است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو