شناسه: 9008

29 اسفند 1402 11:33

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

 کارمند قلابی در گنبدکاووس دستگیر شد

فرمانده انتظامی گنبدکاووس: فرد ناشناس که با مراجعه به درب منزل یکی از شهروندان خود را نماینده یکی از دستگاه‌های اجرایی معرفی نموده بود دستگیر شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود علی فر در تشریح این خبر اظهار داشت: روز گذشته یکی از شهروندان گنبدی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کرد که فردی ناشناس به درب منزلش مراجعه و خود را نماینده یکی از دستگاه‌های اجرایی معرفی نموده است.

این مقام انتظامی افزود: با حضور تیم گشت انتظامی کلانتری ۱۱ گنبدکاووس به محل شاکی عنوان داشت: فرد مورد نظر که خود را منتصب به یکی از دستگاه‌های اجرایی معرفی نموده لحظاتی قبل در برگه ای از اهالی منزل امضاء گرفته و نمی‌دانیم علت اخذ امضاء و محتوای آن چه بوده است.

سرهنگ علی فر تصریح کرد ماموران با تحقیقات از فرد مراجعه کننده دریافتند که متهم با غصب عنوان دولتی قصد داشته احدی از اهالی منزل را که با هم اختلاف قبلی داشته و پرونده قضایی آنان نیز در مرجع قضایی تحت رسیدگی می باشد بر علیه وی مدرک سازی نماید.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با اعلام اینکه متهم در صحنه جرم دستگیر و به جرم خود اعتراف کرده، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد‌.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو