شناسه: 9398

10 فروردین 1403 15:44

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گنبدکاووس: سطح تخلفات رانندگی در گنبد کم است اما بی انضباطی ترافیکی زیاد

در جلسه ی شورای ترافیک گنبدکاووس به بررسی وضعیت ترافیکی شهر و ارائه گزارشات و راهکارها پرداخته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه ، مهندس عبدالقدیر کریمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس، روز چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک گنبدکاووس اظهار داشت: اصلاح گره‌ها و مشکلات ترافیکی و بهبود عبور و مرور شهری مطالبه و انتظار مهم مردم این شهرستان از متولیان است که باید مورد توجه و عمل قرار گیرد.

وی با قدردانی از تلاش‌های اعضای شورا و شهرداری گنبدکاووس برای اصلاح هندسی برخی نقاط حادثه خیز این شهر و بهبود عبور و مرور، اضافه کرد: مشکلات ترافیکی گنبدکاووس باید با استفاده از نقطه نظرات کارشناسان و مشاوران متخصص این حوزه و مطابق با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی رفع گردد ضمن اینکه مبنای تصمیمات شورای ترافیک شهرستان نیز نقطه نظرات فنی و کارشناسی که بهبود ترافیک و سلامت مردم را تامین کند، می‌باشد.
h62

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گنبدکاووس نیز دراین جلسه گفت: اگرچه سطح تخلفات رانندگی مردم این شهر کم است اما هرج و مرج و بی انضباطی ترافیکی بالایی دارند و اصلاح آن مستلزم اصلاح هندسی برخی معابر، پایش و نصب دوربین‌های ترافیکی و تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی و نیز مدیریت زمان چراغ‌های فرماندهی است.
سرهنگ مسعود بارانی از آمادگی کارشناسان راهنمایی و رانندگی جهت همکاری با مسوولان مدیریت شهری گنبدکاووس برای رفع مشکلات ترافیکی شهر خبر داد و افزود: احداث تقاطع غیر همسطح در میدان بسیج گنبدکاووس به سبب عبور و مرور تریلی‌های ترانزیت از این میدان و کاهش ترافیک و بهبود عبور و مرور آن ضروری است.

همچنین سرپرست شهرداری گنبدکاووس نیز دراین جلسه از تلاش برای رفع معضلات ترافیکی این شهر با استفاده از نقطه نظرات مشاوران متخصص خبر داد و گفت که در گام نخست شهرداری با هماهنگی و تصویب اعضای شورای اسلامی شهر و با اصلاح بودجه امسال مبلغ ۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای بهبود عبور و مرور، پایش دوربین‌های ترافیکی و انجام مطالعات جامع ترافیک شهری مصوب کرد.

سیدعلی اصغر موسوی در پایان افزود: اصلاح هندسی برخی نقاط شهری بویژه بلوارهای امام رضا (ع) و سردار شهید سلیمانی در محدود میدان بسیج و بازگشایی خیابانی ۱۶ متری از زمین متعلق به مسکن فرهنگیان گنبدکاووس به سمت جاده کمربندی صیاد شیرازی از جمله اقدامات اخیر شهرداری در راستای بهبود عبور و مرور شهری انجام داده است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو