گروه : اجتماعی /

شناسه: 1001

08 اردیبهشت 1403 07:00

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

اعتقاد به ولایت فقیه، رمز پیروزی رزمندگان اسلام بود

فرماندار ویژه گنبدکاووس در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقردر این شهرستان گفت: آنچه باعث وحدت، پیروزی و هماهنگی در یک جنگ نابرابر در 8 سال دفاع مقدس شد، اعتقاد به رهبری و ولایت فقیه بود.

به گزارش قابوس نامه، عبدالقدیر کریمی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس اشاره ولایت فقیه سراسر کشور فضای جهادی پیدا می کرد، افزود: ما امروز اقتدار و عظمت و شکوه خود را مدیون استقامت و دلاوریهای رزمندگان و فرماندهان 8 سال دفاع مقدس هستیم.

وی با اشاره به تجربیات دوران دفاع مقدس و افزایش توان رزمی و دفاعی آنها به ایستادگی نیروهای مسلح در مقابل هرگونه متجاوزی اشاره کرد و افزود: ایران در سایه آمادگی رزمی نیروهای مسلح حس آرامش خوبی دارد.

watermarked IMG 0995
وی در ادامه تصریح کرد: معنویت جبهه ها و حال تضرع خالصانه رزمندگان یکی از عواملی بود که ما را در این جنگ به پیروزی برساند، از سویی فراموش نکردن قیامت و روحیه شهادت طلبی نیز در این موضوع بسیار موثر بوده است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس کشور را صلح طلب دانست و جنگ 8 سال دفاع مقدس را جنگی نابرابر و طولانی ترین جنگ تحمیل شده بر ما بیان کرد.

watermarked IMG 0991
در مقابل هر متجاوزی خواهیم ایستاد
جانشین تیپ 230 سرلشکر شهید اسدالله متاجی گرگان نیز ضمن خوش آمد گویی به مسئولین شهرستانی و تمام نیروهای مسلح حاضر در میدان، گفت: نیروهای مسلح با قدرت ایمان و بهره گیری از تجارب 8 سال دفاع مقدس در مقابل هر تجاوزگری با اقتدار خواهند ایستاد.
سرهنگ رضا سلطانی با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم حماسه های بی بدیلی را خلق کرده اند که اکنون جای آنها در میان ما خالی است، تصریح کرد: دوران دفاع مقدس مقطع فراموش نشدنی و بی نظیری از تاریخ است.

watermarked IMG 0990
وی در ادامه افزود: امام(ره) با بیان شعار نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی باعث شد دست مستکبرین از این کشور کوتاه شود و آنها که خودشان را بی بهره دیدند، جنگ نابرابری را علیه ما آغاز کردند.
جانشین تیپ 230 سرلشکر اسدالله متاجی گرگان برکات دفاع مقدس را در دوران تحریم دانست و تصریح کرد: جوانان ما با میل به شکوفایی،خلاقیت و نوآوری بخش عمده نیازهای کشور را تامین می کنند.
وی با اشاره به همگامی ارتش با بسیج و سپاه پاسداران در جنگهای دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: 48 هزار شهید و 270 هزار جانباز و 27 هزار آزاده از ارتش جمهوری اسلامی ایران گواه ایستادگی این نیرو در دفاع از مرزهای پرگهر ایران اسلامی می باشد.

watermarked IMG 0999
سرهنگ رضا سلطانی در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در گنبدکاووس به مناسبت هفته دفاع مقدس، خاطر نشان کرد:ارتش جمهوری اسلامی ایران با استعانت از ذات الهی امروز در سطح ایده آل آمادگی قرار دارد و با قدرت ایمان در مقابل متجاوزگر ایستادگی خواهد کرد.

watermarked IMG 0983

watermarked IMG 0998

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو