گروه : اجتماعی /

شناسه: 1046

06 اردیبهشت 1403 20:41

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

ملت ما افتخار می کند که نگاهش به ولایت است نه خواص آلوده/دشمن جرات تعرض به ما را ندارد (2)

جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: امروز ملت ایران افتخار می کند که نگاهش به ستون اصلی خیمه انقلاب یعنی ولایت فقیه است نه خواص آلوده، ما افتخار ما این است که سرباز چنین رهبری هستیم.

به گزارش قابوس نامه، سرهنگ دکتر حسین کریمی اول با بیان این مطلب در مصلی نمازجمعه گنبدکاووس،گفت: برخی ایمان به خدا را فراموش کرده اند و بعد از سی و چندی سال از انقلاب که در برابر ابرقدرتها ایستاده است در محاسبات خود دچار اشتباه شده اند و می گویند: "آمریکا اگر بخواهد ما را با یک دکمه، از بین می برد"

وی در ادامه افزود: آنچه در جنگ 33 روزه پوزه اسرائیل را به خاک مالید، ایمان به خدا بود که توسط فرزندان حزب الله انجام گرفت.

photo 2016 09 23 14 26 02

هر کسی دل در گرو خدا داشته باشید از هیچ قدرت مادی نخواهد ترسید

سرهنگ کریمی اول افزود: خدا در صحنه های مختلف ما را از گردنه های گوناگون عبور داده است واگر امروز می خواهیم اندیشه شهدا و رزمندگان در جامعه باقی بماند، ایمان و توکل به خدا را باید حفظ کنیم.

جانشین سپاه نینوا گلستان با تاکید بر حفظ مولفه های دفاع مقدس در جهت ایستادگی در مقابل دشمن امروز، اظهار کرد: مهم ترین ویژگی که ما را در برابر دشمن پیروز کرد، ایمان به خدا بود و در آن دوران امام (ره) بود که به ما آموخت که هر کسی دل در گروه خدا داشته باشد، از هیچ قدرتی نخواهد ترسید.

photo 2016 09 23 14 25 53

افتخار ما این است که سرباز چنین رهبری هستیم

سرهنگ کریمی اول با بیان اینکه یکی از دلایل پیروزیهای رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس، اطاعت از رهبری بود، افزود: امروز ما افتخار داریم که نگاه ملت ایران به ستون اصلی خیمه انقلاب یعنی جایگاه ولایت فقیه بوده است ، نه خواص آلوده.

وی با اشاره به اینکه چشم و گوش ما باید به سمت رهبری باشد، تصریح کرد: رهبری توکلش بر خدا است و در سخنان اخیرشان هم فرمودند:" نگران اینده نیستم" چون اتصالشان به خداست و هیچ قدرت مادی در مقابل ایشان ارزش ندارد.

روحیه جهادی و انقلابی را فراموش نکنیم

جانشین سپاه نینوا استان گلستان در مصلی نمازجمعه این شهرستان، گفت: دشمن در تلاش است که ما روحیه جهادی و انقلابی خود را از دست بدهیم و سپس نفوذ کند و نقشه های خود را به وسیله نیروهای خودی و خودمان اجرایی کند.

سرهنگ کریمی اول با بیان اینکه باید در برابر دشمن قوی ظاهر شد، افزود: هرچه در توان داریم باید در برابر آمریکا و اسرائیل بگذاریم و آنهایی که امروز حرف می زنند که ما نیازی به نیروی دفاعی نداریم، ژاپن را در جنگ جهانی دوم نگاه کنند که شکست خورده بود.

جانشین سپاه نینوا در ادامه با بیان اعلام آمادگی تمام فرزندان انقلاب و بسیجیان در راه شهادت، افزود: ما با تمام توانمندی آماده ایم که در راه جهاد و شهادت گام برداریم و ترس امروز دشمن از آمادگی نیروهای ما است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو