گروه : اجتماعی /

شناسه: 1122

06 اردیبهشت 1403 16:44

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مراسم بزرگداشت روز خانواده در گنبدکاووس برگزار شد/تصاویر

 این همایش با دعوت از دو خانواده پویا و فعال در گنبدکاووس به بیان  عوامل موفقیت و حرکت در مسیر رسیدن به خانواده موفق برگزار شد.

به گزارش قابوس نامه، معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در این همایش با بیان اینکه خانواده کوچکترین و یکی از مهم ترین ارکان جامعه است، افزود: پایبندی به خانواده، انسجام و ارتقاء جایگاه آن باعث جلوگیری از بروز آسیبهای شایع در جامعه به این کانون می شود.
سید صالح رفعتی با اشاره به اینکه  بهترین خانواده امروز، خانواده ای است که به فرامین اسلام عمل کند، تصریح کرد: سوق دادن فرزندان به مجالس قرآن، مذهبی در جهت آشنایی آنها به اسلام باعث می شود که خانواده از زیان هایی که وارد جامعه می شود مصون باشد.

qaboos1 1


وی در ادامه به شعار تقویت زبان شکر اشاره کرد و گفت: اقامه نماز اول وقت و تکریم عملی والدین جز محورها و اقدامات برنامه ریزی شده ما است که خود عاملی در جهت تحکیم بنیان خانواده هاست.
همایش بزرگداشت جایگاه خانواده با حضور دو کارشناس ادامه پیدا کرد که در گفتگو با کارشناسان،  پرهیز از افراط و تفریط در مسئله تربیت فرزندان،برپایی قوانینی در خانواده و شناخت و تحقیق مناسب در مسئله ازدواج، و از سویی عمل به فرامین قرآنی در ارتباط با همسر بیان شد.
همچنین با تقدیر از خانواده های"قربانی و فداکار" به عنوان خانواده های پویا و فعال در سطح شهر، از دکتر علیرضا قربانی به پاس تلاشهای خود در عرصه مشاوره تقدیر شد.

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو