گروه : اجتماعی /

شناسه: 1127

01 اردیبهشت 1403 02:04

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سرپرست معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان: سرشماری نفوس و مسکن ربطی به یارانه ها ندارد/ اطلاعات محرمانه باقی می ماند
سرپرست معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت: سرشماری نفوس و مسکن به یارانه ها ارتباطی ندارد و اطلاعات به صورت محرمانه در امانت باقی خواهد ماند.

به گزارش قابوس نامه,مهدی ملا غلامعلی با بیان اینکه دهیاران وظیفه مهم و اساسی در جهت سرشماری اینترنتی روستاییان را برعهده دارند، گفت: یکی از اقداماتی که آنها می توانند انجام دهند این است که آنها را مطلع کنند از مزایای سرشماری، از سوی دیگر امکانات را مهیا کنند تا بتوانند به ثبت نام رغبت داشته باشند.

وی با بیان اینکه افراد باسواد ، معتمدین و افراد با نفوذ می توانند نقش بسزایی در افزایش رغبت روستاییان به ثبت نام اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن داشته باشند، افزود: توزیع برشور، تراکت و استفاده از ظرفیت خانه بهداشت از اقداماتی است که در دست اقدام قرار گرفته است و در پایان از دهیارانی که فعالیت و تلاش بسزایی داشته باشند، قدردانی خواهد شد.
ملاغلامعلی با اشاره به اینکه خانواده ها می توانند به شماره های 32480048 و 32480049 جهت کسب اطلاع بیشتر از سرشماری نفوس و مسکن تماس بگیرند، گفت: 70 سوال در سرشماری در نظر گرفته شده است.

qaboos1 3

سرشماری برای نظام تعیین کننده است

معاون استاندار گلستان نیز با تاکید بر اهمیت حضور و مشارکت تمام مردم در سرشماری الکترونیکی، گفت:آمارگیری دقیق و درست کمک می کند تا برنامه ریزی مدون و علمی در جهت پیشرفت کشور داشته باشیم و این برای نظام تعیین کننده است.

عبدالقدیر کریمی با بیان این مطلب در گردهمایی دهیاران بخش مرکزی گنبدکاووس، افزود: باید در ارزیابی سرشماری  استان گلستان در رتبه و جایگاه مناسب را با توجه به استفاده از فضای مجازی کسب کند، ارزیابی ها بیشتر در حوزه اینترنتی انجام می شود و حتما مدیران دستگاههای اجرایی تبلیغات محیطی در جهت اطلاع رسانی سرشماری الکترونیکی را در دستور کار خود قرار دهند.
وی با تاکید بر توجه و کسب عملکرد قابل قبول در حوزه سرشماری در گلستان، تصریح کرد: دهیاران روستاها بدنه اصلی و صف اول عملیاتری حوزه سرشماری در روستاها می باشند.

qaboos1 13

معاون استاندار گلستان بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت به کسب آمار و اطلاعات دقیق در حوزه سرشماری را اتمام حجت بر مسئولین دانست و افزود: مطمئنا آمار دقیق و درست، به ما کمک می کند تا برنامه ریزی مدون و علمی در کشور داشته باشیم و سرشماری برای نظام و دولت تعیین کننده است.
کریمی در ادامه افزود: به 3 تن از دهیارانی که عملکرد قابل قبولی در حوزه سرشماری داشته باشند، جدا از تقدیر از زحمات آنها در توزیع اعتبارات نگاه ویژه ای خواهیم داشت.

qaboos1 12

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو