گروه : اجتماعی /

شناسه: 1253

05 اردیبهشت 1403 19:34

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرماندار ویژه گنبدکاووس خبر داد؛ کسب رتبه سوم کشوری توسط شهرستان در ارزیابی سرشماری اینترنتی

فرماندار ویژه گنبدکاووس  گفت: امروز نزدیک به 10 روز است که گنبدکاووس رتبه اول در جدول ارزیابی سرشماری اینترنتی استان گلستان را کسب کرده و توانسته است در ارزیابی کشوری رتبه سوم را به خود اختصاص دهد.

به گزارش قابوس نامه، عبدالقدیر کریمی با بیان اینکه استان گلستان در رتبه 10 ام کشور قرار دارد، افزود: از مجموع ثبت نامی ها بین یک چهارم تا یک سوم در استان گلستان به گنبدکاووس اختصاص دارد که این نشان از عملکرد خوب و مناسب ستاد و دستگاههای مربوطه دارد.
معاون استاندار گلستان با اشاره به اینکه گنبدکاووس یک منطقه استراتژیک در حوزه منابع طبیعی استان می باشد، گفت:انتظار ما این است که  تعامل با حوزه شهرستان بیشتر شود و به بخش محروم داشلی برون نگاه ویژه ای داشته باشند.
مسیر توسعه شهرستان امیدوار کننده خواهد بود
عبدالقدیر کریمی با بیان اینکه اولویت هایی در مدت باقی مانده در دولت تدبیر و امید برای شهرستان گنبدکاووس در نظر گرفته شده است، گفت: مهم ترین اولویت گنبدکاووس اجرای منطقه آزاد اینجه برون می باشد که در آخرین مرحله در کمیسیون اقتصادی تصویب شده است.
وی با اشاره به اینکه پیگیری احداث بیمارستان 800 تخت خوابی در شرق گلستان به مرکزیت گنبدکاووس، تصریح کرد: نیاز به بیمارستان با تخت های قابل توجه یکی از مطالبه های مردم است، که در پی این هستیم که مشکل زمین را حل کنیم.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه یکی دیگر از اولویت های گنبدکاووس اتصال راه آهن گنبد-گرگان است که یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری نیز می باشد، گفت: تاثیر قابل توجهی با احداث این راه آهن در حوزه انتظارات مردم می باشد که ارتباط بین اینچه برون- گنبد و گرگان-گنبد و مشهد را متصل خواهد کرد.
عبدالقدیر کریمی با بیان اینکه والیبال گنبد کاووس با همکاری نماینده از بلاتکلیفی خارج شد، اظهار کرد: ورزش می تواند نشاط اجتماعی، شادی و آسایش را برای مردم و وحدت و همگرایی را فراهم می سازد.
معاون استاندار گلستان با بیان اینکه منابع طبیعی از ارگانهایی است که صادقانه فعالیت می کنند و بدون حاشیه کار انجام می دهند، افزود: کار در این حوزه سخت است و آنها باید با مردم مهربانی کنند و از سویی رعایت تکلیف خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو