گروه : اجتماعی /

شناسه: 1313

05 اردیبهشت 1403 03:04

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

گردهمایی 15 هزار نفری رزمندگان اسلام در گنبد/سرلشکر جعفری سخنران گردهمایی است

در راستای اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان، گردهمایی 15هزار نفری رزمندگان اسلام در گنبدکاووس برگزار می شود و بنا به اظهارات فرماندار ویژۀگنبد در هفتمین جلسه شورای سیاست گذاری اجلاسیه در استانداری گلستان ، سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران سخنران این اجتماع بزرگ خواهد بود.

به گزارش قابوس نامه، در این جلسه که در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد، عبدالقدیر کریمی با اذعان به این مطلب افزود: این ماموریت که در راستای اجلاسیه4 هزار شهید استان گلستان به گنبدکاووس محول شده است در 23 آذر ماه امسال در شهرستان برگزار می شود.
وی ادامه داد:جلسات متعددی برای هر چه بهتر برگزار شدن این گردهمایی با مدیران شهرستان برگزار شده و دستورالعمل آن نیز آماده و به کلیه دستگاهها ابلاغ شده است و مدیران نیز نسبت به دستورالعمل توجیه شده اند.
کریمی تصریح کرد: 7 پیوست نیز در نظر گرفته شده که 3 پیوست فرهنگی و امنیتی تا کنون آماده شده است و 4 پیوست دیگر در دست تدوین می باشد.
فرماندار ویژۀ گنبدکاووس از هماهنگی خوب دستگاهها در این راستا خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای این گردهمایی از ظرفیت امام جمعه و سپاه شهرستان به خوبی استفاده شده است و از ظرفیت فرمانداران شرق نیز استفاده خواهیم کرد.
وی همچنین گفت: 57 برنامه در قالب اجلاسیه در گنبد در نظر گرفته شده است که جلسات متعددی برای هماهنگی این برنامه ها نیز با دستگاهها برگزار شده است.
عبدالقدیر کریمی در پاسخ به سوال استاندار گلستان در رابطه با مکان در نظر گرفته شده برای این گردهمایی نیز گفت: برای برگزاری این گردهمایی مصلی ها را در نظر داریم البته برخی استادیوم ورزشی را نیز پیشنهاد داده اند.
فرماندار گنبد خاطر نشان کرد در اجرای این ماموریت محوله به شهرستان و تأمین مخارج لازم از ظرفیت های مردمی و خیرین استفاده می کنیم و تلاش ما بیشتر برای حضور و مشارکت مردمی و کمتر دولتی بودن است.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو