گروه : اجتماعی /

شناسه: 1341

09 فروردین 1403 23:32

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

گسترش فضای مجازی زمینه ساز آسیب های اجتماعی است

مشاور فرماندار گنبدکاووس در امور بانوان گفت: گسترش فضاهای مجازی و کم شدن فاصله های جغرافیایی در کنار همه فواید ،زمینه ساز آسیب های جدی نیز می باشد.

به گزارش قابوس نامه، سکینه جمعه نیا با اشاره به برگزاری کارگاههای آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در روستا ها افزود: با توجه به ضریب نفوذ بالای تکنولوژی های نو در روستاها و تاثیر آن بر روابط اجتماعی افراد تشکیل این کارگروهها در جهت روشنگری بانوان یک ضرورت است.
وی تصریح کرد: محیط آموزش های مورد نیاز از جمله مهارت های زندگی به منظور افزایش آگاهی و سطح دانش عمومی جوامع روستایی در راستای توانمند سازی افراد در مواجهه با مسائل و چالش های محیط اجتماعی در جهت پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی اجتنابدناپذير است.

1 1
وی همچنین با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی از نظر نوع در روستاها و شهرها تفاوت چنداني ندارد اذعان کرد:انشاالله با توکل به پروردگار آموزش های هدفمند و برنامه ریزی شده در حوزه های آسیب هاي اجتماعی،اشتغال ،سلامت و شادابی بانوان در دستور کار دفتر بانوان و خانواده فرمانداري شهرستان می باشد که اجرا می شود.
جمعه نیا اضافه کرد: برگزاری کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی زنان و بهبود سبک زندگی زناشویی نیز که در دهستان باغلی مرامه برگزار شد در راستای برنامه های حوزه بانوان می باشد.

نویسنده :

نظرات
آرشیو