گروه : اجتماعی /

شناسه: 1517

06 اردیبهشت 1403 00:59

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

بااعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال طرح هادی در 12 روستا اجرا شد

رئیس بنیادمسکن شهرستان گنبدکاووس گفت: از ابتدای امسال در راستای تفاهم نامه ای که  با دهیاری ها امضا شده است، عملیات زیرسازی و آسفالت با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال در 12 روستای شهرستان انجام شد.

به گزارش قابوس نامه، ولی الله رضایی با بیان این مطلب افزود: روستاهای تقی آباد، آق قایه،سلطانعلی، آق آباد، بلوچ محمدی ایمر، هیوه چی، سارلی مختوم، سارلی بخش، کوچک حاجی قلیچ و اسلام آباد 12 روستایی هستند که جمعا به متراژ 75 هزار متر مربع علمیات زیرسازی و آسفالت در آنها به پایان رسیده است.
وی در ادامه به صدور اسناد مالکیت اراضی بنیاد علوی با مشارکت ادارات بنیاد مسکن، ثبت اسناد و بنیاد علوی اشاره کرد و گفت: این موضوع برای اولین بار در سطح استان در گنبدکاووس اجرایی می شود که 1000 قطعه نقشه تهیه شده است که در انتظار تایید جهت صدور آنها هستیم.
رئیس بنیاد مسکن گنبدکاووس همچنین گفت: شورده کش، خیرخواجه سفلی، هوتن، کلیجه، قره ماخر، نالیداغ، اوخی تپه، دماغ و تنگلی در بخش داشلی برون روستاهای نقشه برداری شده جهت صدور سند اراضی بنیاد علوی هستند.
رضایی در ادامه کاهش رفت و آمد روستاییان و کاهش هزینه صدور سند به اندازه یک دهم را از مزایای این طرح بر شمرد و افزود: نقشه های روستا به صورت یکپارچه تهیه می شود و اختلاف ملکی به حداقل می رسد.
رئیس بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس هزینه صدور تقریبی زمینی با متراژ 400 متر را 2 میلیون ریال عنوان کرد و اضافه کرد: قطعات تفکیک شده برای صدور سند بین 300 تا400 متر است و در صورتی که اگر روستائیان خود اقدام به این کار می‌کردند باید 20 میلیون ریال هزینه کنند.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو