گروه : اجتماعی /

شناسه: 1799

31 فروردین 1403 03:11

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

طرح آموزش مهارتهای زندگی در بخش مرکزی گنبدکاووس آغاز شد

مشاور اموربانوان فرمانداری ویژه گنبدکاووس از آغاز طرح اموزش مهارت های زندگی در روستاهای بخش مرکزی گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش قابوس نامه، فاطمه آقابزرگ با بیان این مطلب گفت: این طرح در راستای مصوبه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برنامه ریزی شده است که اولین جلسه آن در روستای قوچ مراد از بخش مرکزی گنبدکاووس با حضور پرشور اهالی با جمعیت بالغ بر 120 نفر آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه این طرح قرار است هفته ای دو الی سه بار در تمامی روستاهای بخش مرکزی گنبدکاووس برگزار شود، تصریح کرد: اساتید در این طرح با اطلاع از معضلات روستاها از سوی دهیاری ها، به بیان مباحث مربوط به آسیبهای اجتماعی، توانمندسازی خانواده ها و آگاهی بخشی آنها با معضلات جامعه و اعتیاد می پردازد.
آقابزرگ در پایان خاطر نشان کرد:این طرح از سوی امور بانوان فرمانداری و بخشداری مرکزی برگزار شده است که امید می رود استقبال و بازخورد گیری مناسبی از این طرح در بین روستاییان انجام گیرد.

qaboos1 3

شورای مبارزه با مواد مخدر در گنبدکاووس با برنامه ریزی وکمیته بندی در سالهای اخیر توانسته است سهم بسزایی در مبارزه و مقابله با اعتیاد که یکی از پررنگ ترین معضلات اجتماعی در گنبدکاووس است، داشته باشد.
گفتنی است این شورا به اذعان فرماندار ویژه گنبدکاووس یکی از برترین شوراهای استان است که می توان برنامه ریزیهای آن یک نمونه ارزشمند و الگو برای دیگر شوراهای شهرستانهای استان باشد.

qaboos1 1

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو