گروه : اجتماعی /

شناسه: 1920

22 اردیبهشت 1403 07:01

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

روحیه بسیجی را در همه جا زنده کنید/ بالاترین نظم و دستور پذیری را بسیج دارد

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه روحیه بسیج را باید در همه جا زنده نگه داریم، گفت: بسیجی ولایت پذیر است، در همه صحنه های انقلاب اسلامی نیاز است که ایستادگی کند و به صحنه بیاید.

به گزارش قابوس نامه،حجت الاسلام محمود ترابی با بیان این مطلب در خطبه های نماز جمعه این هفته گنبدکاووس، افزود:بالاترین دستور پذیری و نظم را بسیج در بین تشکلهای جهان اسلام دارد، بسیجی امامش می گوید، جنگ تا رفع فتنه، اعتراض نمی کند.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج، گفت: رهبر معظم انقلاب تشکیل بسیج را الهام الهی به امام راحل(ره) دانستند که هر چه می گذرد این اهمیت بیشتر حس می شود که ما برای گسترش انقلاب نیاز به بسیج داریم.

وی با اشاره به روحیه نظم پذیری و ولایت پذیری از ویژگی های اصلی در بسیج، گفت: بسیجی باید مجاهد در راه خدا باشد، یعنی تلاش های او در مقابله با دشمن باشد و به تربیت جبهه حق بپردازد، با فداکاری و زحمت و تلاش در مقابله با دشمن ایستادگی کند.

حجت الاسلام محمود ترابی با بیان اینکه خطر پذیری یکی از ویژگی های بعدی بسیجی است، تصریح کرد: بسیجی باید حرف حق بیان کند و محافظه کار و وابسته نباشد و به دنبال مطرح شدن اسم و عنوانش نشود و در نهایت اخلاص و گمنامی ناراحت نیست که نام او جایی ثبت نشده است .

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر زنده نگه داشتم روحیه بسیجی در تمام صحنه ها، گفت: ادارات ما و همه باید روحیه بسیجی داشته باشند، کار مردم را راه بیاندازد، مگر می شود خدای نکرده کارمندی بسیجی باشد و روزنامه بخواند و برای مراجعه کننده خود سرش را حتی بلند نکند.

وی در ادامه بر ضرورت زنده نگه داشتن روحیه و فرهنگ بسیجی را در همه مناسبتهای اجتماعی تاکید کرد.

حجت الاسلام ترابی با تاکید بر حضور مردم در تشیع جنازه پیکر شهید گمنام در گنبدکاووس، تصریح کرد:وظیفه ما ایجاد رابطه بین مردم و مراکز دینی است، همه سعی کنند در این مراسمها شرکت کنند تا بتوانیم برای شهید، پدری، مادری و خواهری کنیم.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به مشکلات ساختاری آمریکا و فسادهایی که امروزه از آن آشکار می شود، تصریح کرد: امروز صدای افول و خرد شدن استخوانهای آمریکا شنیده می شود ونمایش بی بصیرتی است که عده ای دچار توهم شوند و وابسته به این نیروها باشند.

حجت الاسلام ترابی در ادامه به فرا رسیدن هفته وقف اشاره کرد و افزود: وقف به عنوان صدقه جاریه است و مردم سعی کنند در این جریان بزرگ خود را سهیم کنند تا سالها برای آنها ثواب اخروی نوشته شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:انسان بتواند اموال خود را جریان همیشگی دارد، آنچه انسان مصرف می کند تمام می شود ولی آنچه که انسان وقف می کند تا ابد اثار اخروی و برکاتش بر او نازل خواهد شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو