گروه : اجتماعی /

شناسه: 1978

07 اردیبهشت 1403 22:02

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

ضرورت دعوت از سخنرانهای بی حاشیه و در مسیر انقلاب/دانشگاه باید در خدمت نظام باشد

فرماندار ویژه گنبدکاووس با توجه به نزدیک شدن به انتخابات و شور و حال انتخاباتی درفضاهای دانشگاهی تاکید کرد:تلاش شود در دانشگاهها از سخنرانهای حاشیه ساز استفاده نشود وکسانی بکار گرفته شوند که در مسیر انقلاب حرکت می کنند.

به گزارش قابوس نامه،عبدالقدیر کریمی با بیان اینکه دانشگاهها باید به عنوان پشتوانه فکری و پژوهشی و اتاق فکری به دولت کمک کنند، گفت: برآیند کلی همکاری دانشگاهها مثبت است ولی در مقام مقایسه وتفکیک عملکردی تفاوت زیادی بین برخی دانشگاهها وجود دارد که انتظار می رود همکاری ها بیشتر شود.
معاون استاندار گلستان روئسا و اساتید دانشگاهها را بهترین مشاوران برای دولت ونظام دانست و افزود: دانشگاه باید در خدمت نظام باشد
عبدالقدیر کریمی با اشاره به اینکه از برخی ازدانشگاهها در گنبدکاووس گلایه دارم، تصریح کرد:من در مدت 4 ماه که به عنوان نماینده دولت در گنبدکاووس مشغول بودم، یک بار رئوسای این دانشگاهها را ملاقات نکردم، ما در حوزه شهرستان دانشگاه داشته باشیم و از دغدغه های فرمانداری و دولت را مورد توجه قرار ندهیم.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با انتقاد از عدم حضور رئوسای دانشگاهای مذکور در جلسات مبارزه با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی به عنوان دغدغه اصلی فرمانداری، گفت: مگر می شود انتظارها یک طرفه باشد، رئیس دانشگاهی که در جلسه فرمانداری حضور پیدا نمی کند،انتظار کمکی داشته باشد، در صورتی که یکی از ظرفیت هایی که باید در حوزه های آسیبهای اجتماعی ودغدغه های مردمی در گنبدکاووس پای کار بیایند دانشگاهها هستند.

photo 2016 12 05 07 48 05
کریمی خاطرنشان کرد:من به طور  جدی می گویم که اگر این رویه ادامه پیدا کند از ظرفیت نماینده دولت در استان استفاده کنید برای ابلاغ گلایه ما به مراجع ذیل صلاحی که دوستان حتما باید جوابگو باشند.
وی در ادامه بر ضرورت تسریع در پاسخ به مکاتبات فرمانداری از سوی دانشگاهها تاکید کرد و افزود: یکی از مواردی که دانشگاهها تلاش به رعایت آن داشته باشند، استفاده از حراست خانم وکمک کارشناس خانم است.

photo 2016 12 05 07 48 07
بیان مشکلات دانشگاهها درگنبدکاووس
نماینده دانشگاه شرق یکی از مشکلات سخت افزاری دانشگاه را جمع شدن آبهای سطحی در مقطع بارندگی شهرستان دانست .
همچنین نماینده موسسه آموزش عالی شمس نیز با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی این دانشکده در سال 94 به پایان رسیده است، افزود: یکی از دغدغه های اصلی ما تبدیل شدن این موسسه به دانشگاه است که امید می رود تا پایان سال محقق شود.
جلسه با بیان مشکلات دیگر دانشگاهها مانند ایجاد کاهنده سرعت در مسیرهای حرکتی پرسرعت ماشینها و احداث پل هوایی برای تردد بدون خطر دانشجویان مطرح شد و دانشگاهها هم به بیان برنامه های خود به مناسبت روز16آذر پرداختند.
گفتنی است گنبدکاووس با 9 دانشگاه و مرکز آموزش عالی حدودا از 20 هزاردانشجو برخوردار است.

انتهای پیام/

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو