گروه : اجتماعی /

شناسه: 2024

10 فروردین 1403 20:13

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

طی برگزاری دو انتخابات نمایندگان اولیا و مدیران مدارس گنبد مشخص شدند

طی برگزاری دو انتخابات مجزا که در  بين مديران سه دوره تحصيلي و رؤساي انجمن‌هاي اوليا و مربيان مدارس شهرستان گنبدکاووس برگزار شد، نمايندگان اوليا و مديران مدارس در شوراهاي «انجمن اولي و مربيان و شوراي آموزش و پرورش شهرستان گنبدكاووس» مشخص شدند.

به گزارش قابوس نامه، كارشناس مسئول آموزش و پرورش شهرستان گنبدكاووس در اين رابطه به خبرنگار ما گفت: در این انتخابات 16 نماینده از  مديران سه دوره تحصيلي كانديد شدند و اعضای اصلي و اعضای علي‌البدل مديران تعيين شدند.

qaboos1 2
حسين فدائي تصریح کرد: در دوره ابتدايي جميله بهنام عضو اصلي و حسين خدري عضو علي‌البدل، در دوره متوسطه اول عبدالقادر ظفر عضو اصلي و زهره گودرزي عضو علي‌البدل و در دوره متوسطه دوم نيز بهروز مرادي‌قوجق عضو اصلي و سكينه باقري‌آذر عضو علي‌البدل انتخاب شدند.

qaboos1 4
  وی افزود: در انتخابات نمايندگان اوليا در شوراهاي مذكور نیز تعداد 24 نفر از رؤساي انجمن‌هاي اوليا و مربيان مدارس شهرستان كانديد شدند که با آراء رؤساي انجمن اوليا و مربيان مدارس به ترتيب آرا تعداد 6 عضو اصلي و سه عضو علي‌البدل انتخاب شدند.

qaboos1 7
فدایی گفت: اسامي اعضاي اصلي به ترتيب آراء عبارتند از : آيلر كلامي، سعيد همداني، عليرضا رحماني، عراز كاسبي، محمد قرنجيك و بهروز حاجي‌قادري و اعضاي علي‌البدل نيز عبارتند از: كمال‌الدين نازقليچي، محمد شريعتي و محمد چوپاني که حائز بیشترین آرا شدند.


گفتنی است این نمایندگان به مدت دو حضور خواهند داشت و عضويت و مأموريت آنها از سوی مدير كل آموزش و پرورش استان ابلاغ می شود.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو