گروه : اجتماعی /

شناسه: 2042

10 فروردین 1403 16:08

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مبادا امکاناتی باشد و در مسیر شهدا دریغ کنیم

امام جمعه گنبدکاووس در جمع مدیران اجرایی کنگره رزمندگان گلستان گفت:ما باید با حرکت در این مسیر شهید و شهادتاسبابی از شفاعت شهدا برای خودمان ایجاد کنیم، مبادا امکاناتی باشد و در این مسیر دریغ کنیم.

به گزارش قابوس نامه، امام جمعه گنبدکاووس با بیان این مطلب در جلسه پیرامون هماهنگی برگزاری کنگره رزمندگان گلستان افزود: برای قرارگرفتن در راه رزمندگان وشهدا احساس در سنگر بودن لازم است و این جلسه قرارگاهی این احساس در سنگر بودن دوستان را ایجاد می کند.
حجت الاسلام ترابی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه احیاء نام شهداء کمتر از شهید و شهادت نیست، افزود: باید این سخن را در همه زمینه های زندگی خود جاری کنیم، برای این کار نیاز به یادآوری و یادکردن و یادواره است.
وی با تاکید بر این مطلب که کار را جدی بگیرید،تصریح کرد: فکرنمی کنم جایی وجود داشته باشد برای خدمتگذاری و استفاده از امکانات که به شیرینی زنده نگه داشتن یاد شهدا باشد.
امام جمعه گنبدکاووس در پایان با ابراز امیدواری که در شان شهدا بتوان خدمتی انجام داد، بر پیگیری و تلاش مستمر مسئولین در این قرارگاه تاکید کرد.
فرمانده سپاه گنبدکاووس نیز گفت: کنگره 15 هزار نفری رزمندگان گلستان برنامه بزرگ در شهرستان برنامه مهمی است و نیاز به کمک همه مدیران دستگاهی داریم تا همه ظرفیت شهرستان با کمک مدیران به کار گرفته شود.
سرهنگ علی لشکر بلوکی روند کار را مناسب بیان کرد و افزود: عقب ماندگی خاصی وجود ندارد ولی برای برگزاری برنامه جامع در 23 آذر و کاری ماندگار لازم است که اشکالات و نواقص در این چنین جلسه ای مورد بررسی قرار گیرد.
فرماندار ویژه گنبدکاووس نیزدر ادامه تصریح کرد: این برنامه طی چند سال اخیر بی سابقه است، ما میزبان جمعی از کسانی هستیم که هرکدام دارای عزت، احترام و جایگاه خاصی  در دفاع مقدس بوده اند، باید کمک کنیم به شایستگی این کنگره با شکوه انجام شود.

qaboos1 10
عبدالقدیر کریمی با بیان اینکه مدیران هرچه می توانند با نگاه مدیریتی و دستگاهی برای برگزاری شایسته این برنامه انجام دهند، افزود: اینجا مقری برای حضور مدیران شود که در کنار رسیدگی به کار مردم به کار اجلاسیه هم رسیدگی کنند، این مرز حیثیتی،شرعی و دینی ما است  و بانکها، موسسات خصوصی و شرکتها باید پای کار بیایند و از ظرفیت خیرین نیز استفاده خواهیم کرد.
وی در ادامه افزود: همراهی رسانه ها در ایجاد روشنگری و بصیرت در راستای برنامه های شهرستان می تواند بسیار تاثیر گذارباشد.
معاون استاندار گلستان در پایان خاطر نشان کرد: به عنوان یک معتقد به نظام و آرمان های آن هر آنچه در توان داریم هم با نگاه استانی و هم متمرکز شهرستان انجام دهیم.
گفتنی است گنبدکاووس در 23 آذرماه ساعت 8 صبح میزبان رزمندگان گلستان از سراسر استان است که در این مراسم فرمانده کل سپاه پاسداران سردار عزیز جعفری،  سخنرانی و یادگار نواهای انقلابی دفاع مقدس، حاج صادق آهنگران مداحی خواهد کرد.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو