گروه : اجتماعی /

شناسه: 2064

29 فروردین 1403 04:13

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

این تجمع بزرگ نمایندۀ 42 هزار رزمندۀ گلستان در دفاع مقدس است

فرمانده سپاه نینوای گلستان در کنگره 15 هزار نفری رزمندگان گلستان در گنبد، با اشاره به شرکت بیش از 42 هزار رزمنده گلستانی در جبهه های حق علیه باطل گفت: این تجمع نمایندۀ این رزمندگان هستند که امروز به نام مبارک 4000 هزار شهید گلستان در اینجا گرد هم آمده اند.

به گزارش قابوس نامه؛ سردار رحمت الله صادقی افزود: امروز برای گنبدکاووس روز بزرگی است که میزبان این رزمندگان است.
دبیرکل نخستین اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان همچنین اذعان کرد: این تجمع بخشی از استعداد رزمندگان گلستان است که آمده اند تا به بهانۀ اجلاسیه 4 هزار شهید استان، بار دیگر با نائب امام زمان(عح) حضرت امام خامنه ای تجدید میثاق کنند و بگویند ما تا تحقق اهداف عالیۀ انقلاب اسلامی در رکاب شما خواهیم بود.
سردار صادقی اذعان کرد: گلستان علاوه بر ای رزمندگان 11 یگان دیگر و لشکر 30 گرگان را نیز پشتیبانی کرده است و بخش بزرگی از بسیجیان لشکر 25 کربلا نیز مربوط به این استان است که این افتخاری برای استان است و امروز رزمندگان گلستانی جغرافیای طبیعی استان را به عطر شهادت معطر کرده اند.
فرمانده سپا گلستان تصریح کرد: از این میزان رزمنده گلستانی 4 هزار رزمنده به فوز شهادت نائل آمدند ، 14 هزار جانباز و 1200 نفر به عزت آزادگی رسیدند.
وی در ادامه سخنانش به 600 شهید اهل سنت گلستان که در قالب اجلاسیه یادوارۀ این شهدا برگزار شد اشاره کرد و افزود: همایش اسوه های صبر، ویژۀ مادران و همسران شهدا نیز فردا در شهرستان علی آباد برگزار می شود.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو