گروه : اجتماعی /

شناسه: 2126

01 اردیبهشت 1403 02:25

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

پژوهش، راهگشای مشکلات آموزش و پرورش است پژوهش، راهگشای مشکلات آموزش و پرورش است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: پرچم داران تفکر و پژوهش امروز در آموزش و پروش می توانند با مطالعه و پژوهش راهگشای مشکلات و نقاط کور آموزش و پرورش باشند.

به گزارش قابوس نامه، فرج اله رزاقی با بیان این مطلب در مراسم تجلیل وتقدیر از پژوهشگران برتراستان گلستان در گنبدکاووس، افزود: باید در مسیر مطالعه و پژوهش حرکت و تلاش کرد و از فرصتها و ظرفیتها استفاده کرد.
وی با اشاره به اینکه افتخار می کنم میزبان کسانی هستم که طلایه داران تفکر و پژوهش هستند، تصریح کرد: امروز میزبان کسانی هستیم که می توانند با مطالعه و پژوهش فرصت های طلایی حوزه تعلیم و تربیت را رقم بزنند.

qaboos1 3
معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه باید آموزش وپرورش از حافظه محوری به سمت خلاقیت محوری حرکت کند، افزود: رهبر معظم انقلاب تکلیف را برای همه ما که پرچم تفکروپژوهش را به دست گرفته ایم مشخص کرده اند و ما باید با تلاش و فرصت مطالعه هایی که می گذاریم راه حل هایی مناسب ارائه دهیم.
رزاقی در ادامه با بیان اینکه دانش آموز پژوهنده خود به خود خلق نمی شود، تصریح کرد: دانش آموز پژوهنده، معلم پژوهشگر می خواهد و شما هستید که می توانید حواسهای بچه ها را حساس کنید، این رسالت من و شماست، چقدر برای آن وقت گذاشته ایم؟
وی در ادامه تصریح کرد: مقام معظم رهبری این تکلیف را به آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه انسان ساز داده اند، تا پرچم تفکر و پژوهش را دنبال کنیم.
معاون آموزش و پرورش استان گلستان در ادامه افزود: ما باید پرچم تفکر و پژوهش را به دست گرفته و تلاش کنیم تا برای نقاط کور به وجود آمده در آموزش و پرورش راه حل پیدا کنیم.
در این مراسم از معلم پژوهنده برتر استانی و کشوری تقدیر و تشکر شد.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو