گروه : اجتماعی /

شناسه: 2275

29 اسفند 1402 07:02

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس آموزش و پرورش گنبدکاووس:  بانوان فرهنگی سرپرست خانوار شهرستان گنبدکاووس تسهیلات دریافت می‌کنند

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه نقش مادران و بانوان نقشی تاثیرگذار است گفت: بانوان فرهنگی سرپرست خانوار شهرستان گنبدکاووس تسهیلات دریافت می‌کنند.

به گزارش قابوس نامه, فرج‌الله رزاقی شامگاه دوشنبه در نشست با بانوان فرهنگی سرپرست خانوار این شهرستان در سالن اجتماعات دبیرستان تیزهوشان اظهار داشت: اگر به دنبال جامعه پایدار و مسائل فرهنگی هستیم نقش مادران و بانوان نقش تاثیرگذاری است زیرا مادران سکان تعلیم و تربیت فرزندان را هم در خانه و هم در جامعه عهده‌دار هستند.

وی افزود: شما بانوان رکن اصلی تعلیم و تربیت هستید و مردان بدون زنان نمی‌توانند موفق باشند.

رزاقی تصریح کرد: تلاش کردیم تا بتوانیم تسهیلات کم بهره را به شما ارائه دهیم و هر یک از شما نیاز به تسهیلات دارد با هماهنگی آموزش و پرورش به شما تعلق گیرد و سالن ورزشی نیز برای استفاده شما به صورت ویژه در اختیار قرار می‌گیرد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: همچنین بانوانی که فرزندان در شرف ازدواج دارند می‌توانند با مراجعه به آموزش و پرورش از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس هم در این مراسم گفت: اگر فکر می‌کنید با برطرف شدن مشکلات اقتصادی زندگی شیرین می‌شود باید بگوئیم زندگی شیرین زندگی است که با مشکلات دست و پنجه نرم کنیم و مشکلات را یا تحمل و یا برطرف کنیم.

حجت الاسلام محمود ترابی اظهار داشت: خداوند با 2 چیز انسان را مورد امتحان قرار می‌دهد رزق کم و ثروت زیاد که معمولا بنده‌های خوب با مشکلات فراوان امتحان می‎شوند.

وی تصریح کرد: شما شاکر باشید که شغلی دارید و مانند برخی بانوان سرپرست خانوار که خانه‌دار هستند و مشکلات بیشتری نسبت به شما دارند نیستید شما فرهنگی هستید و از جایگاه مناسبی در جامعه برخوردارید.

ترابی اظهار داشت: برای آرامش روانی و ایجاد روحیه مناسب افرادی که تاکنون به مشهد و قم مشرف نشدند به صورت رایگان اعزام خواهیم کرد و افرادی که قبلا مشرف شدند به صورت نیم بها در قالب کاروان زیارتی با خانواده اعزان می‌شوند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو