گروه : اجتماعی /

شناسه: 2295

10 فروردین 1403 17:14

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

ضرورت نگاه ویژه خدماتی به همجواری های امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس/تصاویر

نخاله ها چند ماهی است که در کنار پارکینگ امامزاده یحیی بن زید(ع) وجود دارد و بی توجه از کنار آن عبور می کنیم، ضروری است برای اینکه این قسمت به محیطی برای زباله دانی تبدیل نشود، مسئولین اقدام کنند.

به گزارش قابوس نامه، تجمع نخاله ها در گوشه ای از پارکینگ امامزاده یحیی بن زید(ع) که یکی  امامزاده های پر تردد استان است توجه ام را جلب کرد تا با خود بگویم:دیگر اینها که جمع کردنش کاری ندارد؟!
کمی که تامل کردم و در قاب دوربین خود نیز نگاره هایی برای انتشار آن انداختم، مردی به طرف من آمد و گفت:" آقا شما خبرنگار هستید؟" گفتم"بله" و کلمه" درخدمتم" را که این روزها از همه و مسئولین شنیده می شود،  بر زبان آوردم.
گفت : من یکی از ساکنین این منطقه هستم- منظورش شهرک انقلاب در همان حوالی بود- ما نه معلوم است جز شهر هستیم و نه روستا ! چیزی مشخص نیست، که ما جز کدام منطقه هستیم.
با خودم گفتم"مگر می شود؟!"

qaboos1 1
  مسئله تجمع نخاله ها اگر چه کوچک و خرد به حساب می آید ولی در نگاه کلان تر مشکلات بسیاری را در ادامه خود نمایان کرد.
ازسویی با توجه به تصمیم برای برگزاری کنگره بزرگ امام زاده یحیی بن زید(ع)،  این عزم و اراده تمام مسئولین را می طلبد تا با همکاری با برگزار کنندگان این کمیته گوشه ای از نقش و جایگاه بزرگ این امامزاده یحیی بن زید(ع)  را که از کرامات آن کم گفته نشده، ادا کنند.
در ادامه به گزارش های بیشتری از منطقه ای که شاید مردم اسمی از آن را تا به حال نشنیده اند، منتشر خواهیم کرد.

qaboos1 1


qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1
انتهای پیام/

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو