گروه : اجتماعی /

شناسه: 2420

29 اسفند 1402 14:30

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سرقت 130 میلیون ریالی سارقان از یک خودرو در گنبدکاووس

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از سرقت 130 میلیون ریال وجه نقد توسط سارقان موتور سوار در این شهرستان خبر داد و گفت: تلاش برای شناسایی و دستگیری سارقان درحال انجام است.

به گزارش قابوس نامه، سرهنگ محمدعلی عسگری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این حادثه روز گذشته رخ داده که براساس اظهارات مالباخته هنگامی که 130 میلیون ریال وجه نقد تحویلی از بانک را با خودروی شخصی حمل می کرده، راکبان دو دستگاه موتور سیکلت به او نزدیک و به دروغ می گویند که لاستیک خورویش پنچر شده است.
وی گفت: این مالباخته در گزارش خود به پلیس گفته است، هنگامی که خودرو را متوقف و برای بازدید لاستیک ها از ماشین پیاده شدم، موتورسواران اقدام به سرقت پول ها از داخل خودرو نموده و سپس با سرعت متواری شدند.
سرهنگ عسگری، اضافه کرد: براساس این گزارش، تیم ویژه ای از پلیس برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان تشکیل شده است.
وی از شهروندان گنبدکاووس خواست، در هنگام حمل وجه نقد مسائل امنیتی را رعایت نمایند.
فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس از دستگیری چهار سارق کابل های برق توسط ماموران انتظامی نیز در این شهرستان خبر داد و گفت: این سارقان به 17 فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند.
وی اظهار داشت: درپی گزارش سرقت کابل برق از شبکه انتقال اداره برق و نیز سرقت کابل برق از شبکه خانگی، این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی گفت: بررسی های پلیس از مناطقی که سرقت کابل برق در آن اتفاق افتاده بود، در نهایت منجر به شناسایی سارقان و دستگیری آنان، حین سرقت شد.
سرهنگ عسگری، اضافه کرد: از این سارقان و در بازدید از محل زندگی شان، مقدار 421 متر کابل برق و 80 کیلوگرم مفتول مسی کشف و ضبط شد.
وی تصریح کرد: سارقان که دو نفر معتاد و دو نفر دیگر سارق حرفه ای بودند با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.
انتهای پیام /

نویسنده :

نظرات
آرشیو