گروه : اجتماعی /

شناسه: 2434

29 اسفند 1402 12:07

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مسئولین گنبدی مطرح کردند؛ هیچ فردی از مشورت کردن بی نیاز نیست

معاون فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: هیچ فردی از مشورت بی نیاز نیست، در باورها و اعتقادات ما هم آمده است و نامگذاری یک سوره از قرآن به این اسم هم می تواند مبین اهمیت مشورت باشد.

به گزارش قابوس نامه، فرهاد شیبک در مراسم آغاز هفته شورای آموزش و پرورش در گنبدکاووس ا، افزود: شورای آموزش و پرورش بزرگترین مرجع اثر گذاری و تصمیم گیرنده در حوزه آموزش و پرورش است  وکه باید با استفاده از مشورت، از ظرفیت ها استفاده شود تا به ارتقاء و پیشرفت آموزش وپرورش کمک کند.
وی با بیان اینکه باید از مشورت در حوزه تعلیم و تربیت استفاده کرد، گفت: مشورت باعث برکاتی در حوزه آموزش و پرورش می شود که گنبدکاووس ظرفیت و توان ارتقاء رتبه شورای آموزش و پرورش خود را دارد.
مشورت آدم را بزرگ می کند
امام جمعه گنبدکاووس نیز با بیان اینکه در روایات دینی ما از مشورت سخن بسیاری گفته شده است، گفت: امام علی (ع) می فرمایند:" والاستشاره عین الهدایه" یعنی "مشورت کردن عین هدایت است،" به معنای اینکه خود ماهیت مشورت زیبا و نیکو است .
حجت الاسلام محمود ترابی با اشاره به نتایج مشورت در تصمیم گیری، تصریح کرد: مشورت کردن آدم را بزرگ می کند و راه و روش بسیار خوبی است تا آدمی بتواند تصمیم های درستی بگیرد.
رئیس آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز افزود: با مشورت می توان به بهترین انتخاب و تصمیم دست یافت و مشورت روحیه کارگروهی را افزایش می دهد.
فرج اله رزاقی  با اشاره به اینکه مشورت باعث می شود در تصمیم گیری ها آسیب کمتری رخ دهد، بر ضرورت توجه دانش آموزان به مشورت تاکید کرد.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو