گروه : اجتماعی /

شناسه: 2619

06 اردیبهشت 1403 19:28

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون مدیر کل آموزش و پرورش گلستان: تربیت انسان مسئولیت پذیر؛ رسالت آموزش و پرورش/ امید رهبری به دستان و اندیشه معلمان است

معاون مدیر کل آموزش و پرورش گلستان گفت: طبق سند چشم انداز و بیانات رهبری امید مقام معظم رهبری به دستان و اندیشه معلمان است تا انسانی مسئولیت پذیر تربیت کند.

به گزارش قابوس نامه، فرج اله رزاقی در جلسه توجیهی طرح تقسیم کار ملی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در جمع معلمان،به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت انسان مسئولیت پذیر اشاره کرد و افزود:انسان مسئولیت پذیر در هوا متولد نمی شود و این وظیفه و تکلیف شرعی ماست تا به تربیت انسان مسئولیت پذیر بپردازیم، انسانی که به حقوق دیگران و هم نوع خود احترام می گذارد.

qaboos1 10
وی با تاکید بر اینکه معلمان توانمندی دانش آموزان را برجسته کنند، افزود: خودباوری و توانمند سازی را باید در دستور کار خود قرار دهیم،دانش آموزان باید مهارت حل مسئله، تصمیم گیری در برابر مشکلات را داشته باشند.
رئیس اداره آموزش وپرورش گنبدکاووس گفت: اشتباهات یکی از الزامات یادگیری بچه ها است و شخصیت دانش آموز را نباید له کرد، اگر گاهی سخن ما اثر ندارد بخاطر این است که ما در عمل ضعیف هستیم،
رزاقی با اشاره به اینکه معلمان باید با عمل خودشان تاثیر گذار باشند، افزود: در حوزه های مختلف آموزش مهارت های زندگی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود و مسائل آموزشی ما باید پلی باشند برای معرفت شناسی و تربیت انسان مسئولیت پذیر.
رئیس اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس در ادامه تربیت را یکی از رسالت های آموزش و پرورش دانست و افزود: معلمان باید مانند آهن ربا خاصیت جذب شوندگی داشته باشند.

qaboos1 9

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو