گروه : اجتماعی /

شناسه: 2669

01 اردیبهشت 1403 06:29

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: همین که کل جهان می خواهد انقلاب نباشد و ما هستیم، یعنی پیروزی

امام جمعه گنبدکاووس گفت: همین که امروز انقلابی که همه می خواهند نباشد و محکم و با اقتدار ایستاده است، این یعنی پیروزی.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام ترابی با بیان این مطلب در جلسه اعضای ستاد نمازجمعه شهرستان گنبد، افزود:انقلاب اسلامی در این مدت دستاوردهای بسیار زیادی به دست آورده و دهه فجر زمان تجلیل از انقلاب اسلامی است،برشمردن دستاوردهای انقلاب و موفقیت های آن، اگر امروز مشکلاتی وجود دارد، راه حل آن تقویت انقلاب است.
در جلسات مذهبی حضور پررنگ داشته باشید
امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر نقش حضور مردم در جلسات مذهبی، تصریح کرد: این توقع است که همه یاری کننده نماز باشند و با حضور پررنگ خود به تغییر فضا در جامعه بیاندیشند، نماز جماعت خود باعث تضعیف صفهای فاسقین می شود.
حجت الاسلام ترابی در ادامه افزود: رئیس جمهور جدید آمریکا، امروز یقه کشورش را گرفته است و گویی برای تقویت انقلاب و آبرو بردن از آمریکا آمده  و ریشه انسجام را از این کشور گرفته است، تحلیل گران نیز از حرفهای متناقض ترامپ وا مانده اند.
وی با اشاره به نکات اخلاقی از مرحوم آیت الله فاضل استرآبادی، گفت: با اینکه ایشان رگ و ریشه هایی در گلستان داشتند و پسوند فامیلشان هم "استرآبادی" بوده ولی قدردانی از مقام ایشان به نحو شایسته ای انجام نگرفته است و نام ایشان در صدا و سیما و مطبوعات کمتر برده شد.
امام جمعه گنبدکاووس با بیان سه نکته اخلاقی از ایشان براهمیت توجه بر نکات اخلاقی از بزرگان تاکید کرد و افزود: مرحوم ایت الله فاضل می فرمود:" امروز کسی که کارت بسیج در جیب خود داشته باشد نشان از آمادگی وی برای ظهور حضرت حجت(عج) دارد" و از سویی ایشان نقش به سزایی در اقامه و تشویق مردم به نمازجمعه در شهرستان بابل داشتند.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو