گروه : اجتماعی /

شناسه: 2790

10 فروردین 1403 05:44

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرماندار ویژه گنبدکاووس: میزبانی اجلاسیه نماز برای گنبدکاووس افتخار و فرصتی تکرار نشدنی است

سومین جلسه ستاد اقامه نماز پیرامون هماهنگی در جهت برگزاری اجلاسیه استانی اقامه نماز با محوریت کاهش آسیبهای اجتماعی به میزبانی گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش قابوس نامه، در این جلسه  فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه های مسئولین در گنبدکاووس کاهش آسیب های اجتماعی است، گفت: اجلاسیه اقامه نماز ظرفیت معنوی و مقدسی است برای اینکه در جهت کاهش آسیب های اجتماعی با استفاده از کمک ها و همکاری های مردم استفاده کنیم.
عبدالقدیرکریمی با اشاره به اینکه اقدامات مدیریان صرفا مباحق توسعه با رویکرد اقتصادی و عمرانی نیست، افزود: مجموعه مدیران و مسئولین با ورود به حوزه فرهنگی و اجتماعی و اقدام و پیگیری مجدانه در این راستا هم با توجه و تمرکز خاص حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه برگزاری کنگره رزمندگان گلستان به میزبانی گنبدکاووس نشان از آمادگی این شهرستان برای برگزاری سرافرازانه و جامع و کامل مراسمهاست، گفت:  دستگاهها از تمام توان و ظرفیت خود در جهت برگزاری با شکوه و عظمت این اجلاسیه استفاده خواهند کرد.
کریمی با تاکید بر برگزاری کیفی و محتوایی این اجلاسیه، افزود: از برگزار کنندگان این مراسم می خواهم که به نحوی برنامه ریزی کنند که مردم با نشاط و شادابی از این مراسم خارج شوند و طولانی شدن سخنرانی ها و برنامه ها باعث خستگی آنها نشود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس در ادامه با تاکید بر پیش بینی و برگزاری با حساسیت و جدیت در دستور کار، گفت: استفاده از ظرفیت مساجد  و بانوان که دغدغه بیشتری در مسائل مذهبی دارند و نقش جوانان در برگزاری فراموش نشود.
گفتنی است طبق برنامه ریزی ها گنبدکاووس در هشتم اسفند ماه میزبان اجلاسیه استانی اقامه نماز گلستان با حضور مسئولین کشوری و استانی است.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو