گروه : اجتماعی /

شناسه: 2839

31 فروردین 1403 06:18

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

هرمنصب و موقعیتی بدون ایمان به خدا، ارزش ندارد

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گلستان گفت: ایمان و اعتقاد به خدا برای سعادت و رشد و کمال انسانهاست و قطعا انسان به هرجایگاه و منصبی بدون ایمان برسد، ارزش ندارد.

 به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام سیف الله سهرابی با بیان این مطلب در مراسم بزرگداشت شهدای آتش نشان در گنبدکاووس به ارزش ایمان در پیشگاه خداوند اشاره کرد و افزود: بزرگانی که به رشد و کمال رسیدند کارهای خود را برای رضای خدا انجام می دادند و ایمان آنها به خدا باعث شد تا به جایگاههای رفیع برسند.
وی در ادامه به آیاتی از قرآن کریم اشاره کرد و گفت: خداوند در قرآن که بهترین کتاب برای همه عالمیان است می فرماید که برای رسیدن به سعادت باید اعتقاد به خدا و آخرت داشته باشیم و در این راه حرکت کنیم و عاقبت بخیری بالاترین مرتبه ای است که انسانها برای خود می خواهند.

qaboos1 11
آتش نشان ها ماموریت انسانی انجام دادند
مدیرکل اوقاف گلستان با اشاره به فداکاری و ایثار شهدای آتش نشان در ساختمان پلاسکو، آنها را نمونه ای از انسانهایی دانست که با ماموریت انسانی،‌دیگران را بر خود ترجیح دادند.
حجت الاسلام سهرابی گفت: آتش نشانهای فداکار، ارزش فداکاری و ایثار را دریافته بودند و آن را ماموریت اداری نمی دانستند، آنها با این کار افتخار آفرینی کردند.
وی در ادامه به مجاهدت مردان خدا اشاره رد و گفت: ما در دفاع مقدس و عرصه های گوناگون دیدیم که جهاد مومنان در راه خدا، دلهای مشرکان را لرزه می انداخت و این مسائل را مشرکان درک نمی کنند.
حجت الاسلام سهرابی در پایان عاقبت به خیری و سعادت را در مسیر قرآن و پیامبرخدا(ص) دانست و بر اهمیت به مفاهیم و مبانی آن تاکید کرد.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو