گروه : اجتماعی /

شناسه: 2871

10 فروردین 1403 13:08

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده گلستان: زیر بار انحرافات فکری در مورد زنان نروید

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده گلستان در جنگ شادی دهد فجر انقلاب که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبد برگزار شد با اشاره به برخی از اظهار نظرها در مورد موجودیت زن، خطاب به بانوان حاضر گفت: زیر بار انحرافات فکری در مورد زنان نروید.

به گزارش قابوس نامه، کلثوم غفاری با عنوان این مطلب افزود: ما با مکتب اسلام به دنیا آمده ایم و در این مکتب رشد یافته ایم، مکتبی که در ایمان و تقوا و عمل صالح انسان را از مرد مستثنی نکرده است و امام خمینی نیز در وصیت نامۀخود به نقش موثر زنان در کنار مردان و در مبارزات و صحنه های مختلف اشاره کرده اند.

qaboosnameh 3
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده گلستان به حضور زنان در انقلاب و دفاع مقدس ، رشادت های آنان را ستود و با یادآوری برخی تفاوت ها در خلقت زن و مرد اذعان کرد:در اسلام وظایف و تکالیفی برای زن آمده است که برگرفته از خلقت اوست ، مانند روحیات عاطفی ، نگه داشتن جنین در رحم و حس مادری، عفت، حیا و حجاب که نه به عنوان ضعف بلکه به عنوان یک حقیقت نهفته در نهاد و خلقتزن یکی از افتخارات اوست.
اثبات شایستگی زنان با نامزدی در انتخابات شوراها
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه زنان در دهه اخیر حرکت جدیدی آغاز خواهند کرد گفت: حرکت زنان در راه توسعه و احقاق حقوقی که شاید تا کنون دیده نشده و یا عمدا و یا سهوا از کنار آن عبور می کردند در این دهه ادامه خواهد یافت.
غفاری تصریح کرد: اگر این حرکت ادامه پیدا کند چشم انداز 1404 جامعه ای خواهد بود که زنان جایگاه واقعی خود را در تمام صحنه ها پیدا خواهند کرد.
وی ادامه داد: این جایگاه در تمام صحنه های اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و مدیریتی است و نه به عنوان کسی که رای می دهد بلکه کسی که با نامزدی در انتخابات شورای شهر حقانیت و شایستگی خود را به منصۀ ظهور برساند.

qaboosnameh 1

qaboosnameh 2

qaboosnameh 3

qaboosnameh 4

qaboosnameh 6

qaboosnameh 7

qaboosnameh 8

qaboosnameh 10

qaboosnameh 12

qaboosnameh 14

qaboosnameh 15

 

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو