گروه : اجتماعی /

شناسه: 3042

10 فروردین 1403 17:33

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرماندار ویژه گنبدکاووس: نباید درختکاری منحصر به یک هفته باشد

فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: نباید درختکاری منحصر به هفته درختکاری باشد و توسعه فضای سبز  یکی از اهدافی است که با دستگاهها هم پیمان شده ایم که در گنبدکاووس که محیطی خشک و نیمه خشک است آن را شروع کنیم.

به گزارش قابوس نامه، عبدالقدیر کریمی با بیان اینکه ظرفیت برای توسعه و ایجاد نهضت سبز وجود دارد، افزود: مسئولین در این راستا هم پیمان و هم قسم شدند تا نهضت درختکاری را ایجاد کنند و فضای سبز در گنبدکاووس را شروع کرده وتوسعه دهند، متاسفانه  کاهش فضای سبز در گنبدکاووس معضلی است که این روزها در مقایسه با شهرهایی مانند رامیان و مینودشت دیده می شود ودر شهر ما آثاری از سرسبزی دیده نمی شود.

فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین با اشاره به برگزاری دومین اجلاسیه نماز در گنبدکاووس و ضمن تشکر از برگزار کنندگان، تصریح کرد: این مراسم یکی از باشکوه و با عظمت ترین مراسم های دینی و مذهبی بود که به گفته بسیاری سطح آن کشوری برگزار شده بود.

عبدالقدیرکریمی با اشاره به فرارسیدن انتخابات، و کسب بیشترین مشارکت استان گلستان در انتخابات گذشته، از دهیاران خواست تا با کمک آنها زمینه را برای حضور حداکثری مردم پای انتخابات فراهم کرده و انتخاباتی سالم، آبرومند و قانونمند را به همراه داشته باشیم.

طرح هادی 13 روستا اجرا شده است

همچنین بخشدار مرکزی گنبدکاووس با بیان اینکه در 2 سال گذشته 13 طرح هادی روستایی اجرا شده است، افزود: در مدت 2 سال گذشته 330 هزار متر مربع زیرسازی، تعریض و آسفالت و 30 هزار مترطول جدول گذاری انجام گرفته و 105 ترانس با اعتبار 400 میلیون تومانی در سال گذشته نصب شده است، 21 پارک احداث و 7 پارک دیگر در دست اجراست.

آدینه با بیان اینکه 106 میلیون تومان در سال جاری هزینه برنامه های فرهنگی در روستاها شده است، گفت: نگاه ما در روستاها به مسائل فرهنگی نیز بوده است و برنامه هایی در این راستا در روستاها برگزار کردیم، از سویی دستگاههای فرهنگی نیز از ما انتظار دارند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو