گروه : اجتماعی /

شناسه: 3123

29 اسفند 1402 09:55

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مادر شهید مدافع حرم " محمود رادمهر": استکبارستیزی از اهداف بلند اسلام است که شهدا به ما یاد دادند

مادر شهید مدافع حرم " محمود رادمهر" با اشاره به اینکه وظیفه ماست تا مفاهیم آیات قرآن را به فرزندان خود بیاموزیم گفت: استکبارستیزی از اهداف بلند اسلام است که شهدا به ما یاد دادند.

به گزارش قابوس نامه،عقیله ملازاده سورکی در همایش روز قشر بسیج جامعه زنان در گنبدکاووس با عنوان این مطلب افزود: مادران شهدا چیزی از دست نداده اند و فرزندان آنها در پیشگاه باریتعالی هستند و به دست آوردن سعادت و تعالی انسانی یکی از فرمایشات الهی است و از جمله اهدافی که شهدا یادآوری کردند.
وی با تاکید بر اینکه رفتار ، اخلاق زنان و زندگی ما باید بر اساس قوانین و توقعات الهی و دینی پی ریزی شود اذعان کرد: اگر تربیت فرزندان  ما بر اساس سیره نبوی و فرامین الهی باشد ما توانسته ایم در درگاه الهی بندگی کنیم.
ملازاده با قرائت بخشی از وصیت نامه فرزندش اضافه کرد: فرزندم در وصیت نامه اش به من توصیه کرده است که هنگام شنیدن خبرشهادتش صبر پیشه کنم و در این بخش از وصیت نامه اش آمده است؛ " ای مادر اگر خبرشهادتم را شنیدی بدان که از دعای تو بوده که خدا به من توجه داشته که شهید بشوم. تورا به به دامان پاک ام البنین که در مقابل آن مصیبت کربلا صبر پیشه کرد قسمت می دهم صبور باشی و در مقابل نااهلان جامعه گریه نکنی که از گریه کردن تو لذت می برند."
شهید محمود رادمهر، جانشین عملیات لشگر 25 کربلا و متولد 1360 بود که در راه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم در 16 اردیبهشت 95 در شهرک «خان طومان» توسط تروریست های تکفیری به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو