گروه : اجتماعی /

شناسه: 3140

28 فروردین 1403 09:13

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سخنان صریح امام جمعه گنبد خطاب به مسئولین؛ کوتاهی روشن ارشاد در فرهنگ عمومی/با سخنان  متعارض با رهبری آتش به انبار باروت غیرت مردم نزنید

امام جمعه گنبدکاووس با انتقاد از تعارض گویی سخنان برخی از مسئولین با رهبر انقلاب گفت:در سخنان برخی از مسئولین عالی رتبهتعارض با فرمایشات رهبری وجود دارد که سربسته به آنها عرض می کنیم که "زبان سرخ، سرسبز می دهد بر باد"، با اینگونه موضع گیری ها آتش به انبار باروت مردم انقلابی نزنید، تبعات آن غیرقابل تحمل  خواهد بود.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام محمود ترابی با بیان این مطلب در خطبه های نمازجمعه این هفته، افزود: صلاحیت خدمت به تبعیت و احترام به رهبری است، اگر کسی غیر از این تصور می کند و با برخی از سخنان ایهام دار و بعضی مواقع صریح این مسیر را می پیماید، راه زمین خوردن و عاقبت بخیری نشدن خود را فراهم کرده است.
گویی ارشاد با فعالیت های مذهبی قهر است
حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه کانون های مذهبی در مساجد توسط ارشاد تاسیس می شود، افزود: به نظر می آید که ارشاد در این زمینه وظیفه خود را به درستی انجام نمی دهد و شاید قهر است با فعالیت های مذهبی و خوشش نمی آید از این گونه فعالیت ها، باید ارشاد تلاشش وافر باشد.
مثل اینکه فرهنگ عمومی برای ارشاد مهم نیست
امام جمعه گنبدکاووس در ادامه انتقادهای خود از فرهنگ و ارشاد با گلایه از عدم برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی در گنبدکاووس، گفت: چندین بار به مدیر کل گفتم که شورای فرهنگ عمومی وجود دارد، لااقل باید ماهی یک بار تشکیل شود، مثل اینکه فرهنگی عمومی برای آنها مهم نیست و هیچ کاری هم با این کارها ندارند، در این خصوص کوتاهی روشن وجود دارد.
وی در ادامه با اشاره به ثبت نام حوزه های علمیه، جایگاه حوزه را جایگاه رهبری حوادث دانست و افزود: روحانیون نگهبانان عرصه فرهنگ و زمینه سازان ظهور هستند که فرزندانتان اگر زمینه معنوی و استعداد و اصالت این فعالیت در آن است، برای تحصیل علوم دینی به حوزه ها بفرستید.
حجت الاسلام ترابی پایان سال را ایام محاسبه یک سال گذشته دانست و گفت: هر از گاهی آدمی باید فرض کند که مرگ نزدیک است و برای خودش تلقینی بخواند تا بیدار شود.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو