گروه : اجتماعی /

شناسه: 3288

29 اسفند 1402 06:15

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در کارگروه آرد و نان شهرستان گنبدکاووس مطرح شد؛ ثبت 44 پرونده تخلف در 6 ماه دوم 95/تعیین ساعت کاری نانوایان در 6 ماه دوم 96

در جلسه کارگروه آرد و نان در گنبدکاووس ساعت کاری نانوایان در 6 ماه دوم  سال 96 بررسی شد و رئیس تعزیرات گنبدکاووس از ثبت و بررسی 44 پرونده تخلف از خبازان در 6 ماه دوم سال 95 خبر داد.

به گزارش قابوس نامه، آخرین جلسه کارگروه آرد و نان در گنبدکاووس با حضور مسئولین در اتحادیه نانوایی های شهرستان، برگزار شد که رئیس اداره صنعت و معدن گنبدکاووس با بیان اینکه طی یک سال اعضای کارگروه کمک حال بازرسین در جهت پیشبرد اهداف بودند، گفت: بیش از 720 فقره بازدید از نانوایی ها انجام گرفته که طی آن 34 پرونده تشکیل و 251 میلیون و 589 هزار ریال حکم صادر شده است.
خلیل رجبلی با بیان این مطلب افزود: در راستای صدور پروانه براساس منطقه نیاز شهرستان، نقشه جانمایی نانوایی های گنبدکاووس در حال انجام است واز نظر کیفیت نیز نان گنبدکاووس در هیچ جای گنبدکاووس نیست.
معاون برنامه ریزی و پشتیبانی فرماندار گنبدکاووس نیز با بیان اینکه طبق آمارها بیش از 94 درصد رضایتمندی مردم از کیفیت نان گنبدکاووس وجود داشته است، افزود: همانطور که فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز گفته است، در خصوص نان و آرد با هیچ کسی تعارف نداریم  و الحمدالله نیز
رئیس تعزیرات گنبدکاووس نیز با اشاره به اهمیت حوزه نان و آرد، گفت: کیفیت نان گنبدکاووس در گلستان سرآمد است، بازرسین ما با کنترل و نظارت در صنفهای خبازان آنها را رسیدگی می کنند، طی 6 ماه دوم، 44 پرونده به عنوان مدعی رسیدگی شده است.
محمودرضا دنکوب  با بیان اینکه وزن چونه ها، کیفیت نان و رعایت دستور العملهای صنفی از تذکرهایی است که داده می شود، بیشترین نظارت و کنترل های بازرسین را در صنف خبازان دانست و علت آن را نیز مصرف نان به عنوان بالاترین مصرف غذایی مردم دانست.
همچنین در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان گنبدکاووس از تعیین ساعت کاری برای 6 ماه اول سال 96 خبر داده شد، که صبح ها از ساعت 6 و 30 دقیقه تا 10 و 30 دقیقه و عصرها نیز از ساعت 16 الی 19 و 30 اعلام شد.
گفتنی است در انتها برخی از خبازان از عدم افزایش قیمت نان با توجه به افزایش هزینه های جاری مانند آب، برق و گاز و غیره طی سالهای گذشته در حضور فرماندار ویژه گنبدکاووس اعلام نارضایتی کردند.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو