گروه : اجتماعی /

شناسه: 3355

29 اسفند 1402 08:49

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در مدت 3 روز تعطیلات انجام شد؛ بازدید بیش از 4 هزار زائر و اسکان 679 نفر در مجموعه زیارتی خالد نبی(ع)

رئیس هیئت امنای مجموعه زیارتی خالد نبی(ع) از بازدید بیش از 4 هزار و 300 زائر از این مجموعه در مدت 3 روز ابتدایی فروردین ماه خبر داد.

به گزارش قابوس نامه، امان محمد حمیدزاده با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مجموعه زیارتی خالد نبی(ع) از جاذبه های گردشگری بسیاری برخوردار است و هر ساله جمع عظیمی برای زیارت و بازدید منطقه حضور پیدا می کنند.
وی در روز اول فروردین بازدید مسافران و گردشگران را یک هزار و 335 نفر عنوان کرد وافزود: از این تعداد 176 نفر در این مجموعه اسکان پیدا کردند، همچنین در روز دوم فروردین میزان بازدید مسافران و گردشگران بیش از 600 زائر بوده است که از این تعداد 159 نفر در محل اسکان یافتند که شرایط جوی در میزان بازدید از مجموعه زیارتی تاثیر گذار است.

qaboosnameh12 9
حمیدزاده در ادامه با اشاره به افزایش میزان اسکان و حضور زائرین در سومین روز از فروردین ماه سال 96، از 2 برابر شدن میزان اسکان مسافرین نسبت به روزهای گذشته خبر داد و اظهارکرد: 344 نفر در سوم فروردین ماه در این مکان اسکان پیدا کردند و 2هزار و 405 زائر و گردشگر از این مجموعه بازدید کردند.
مجموعه زیارتی گردشگری حضرت خالدنبی ع که در دهستان تمران بخش مرکزی شهرستان کلاله در روستای هدف گردشگری گچی سوبالا قرار دارد و از مهم ترین مراکز زیارتی گردشگری استان گلستان می باشند
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو