گروه : اجتماعی /

شناسه: 3447

31 فروردین 1403 06:48

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده انتظامی گنبدکاووس: ایجاد احساس امنیت؛اولویت انتظامی/ مردم با پایبندی به نظم و قانون ما را یاری کنند

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: ایجاد احساس امنیت یکی از اهداف نیروی انتظامی است، از مردم می خواهیم تا با پایبندی به قانون، ما را در برقراری امنیت پایدار یاری کنند.

به گزارش قابوس نامه؛ سرهنگ محمود علی فر در دیدار نوروزی با امام جمعه این شهرستان با تقدیر و تشکر از حمایت ها و تقدیر امام جمعه از کارکنان نیروی انتظامی در خطبه های اولین نمازجمعه سال 96، افزود: حمایت و قدردانی امام جمعه از کارکنان نیروی انتظامی باعث شد تا کادر کارکنان با روحیه مضاعفی فعالیت های خود را ادامه بدهند و ان شالله که بتوانیم در سال جاری با استفاده از سخنان و رهنمودهای شما استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه در سال 96 یکی از اهداف نیروی انتظامی ایجاد احساس امنیت برای مردم است، تصریح کرد: احساس امنیت با مقوله امنیت متفاوت است و تمام تلاش نیروی انتظامی این است تا مردم نسبت به موقعیتی که در آن زندگی می کنند احساس امنیت داشته باشند واین عامل در ایجاد امنیت پایدار نقش اساسی دارد.
سرهنگ علی فر در ادامه افزود: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز، نیروهای انتظامی در روزهایی که همه در کنار خانواده های خود به سر می برند، با گشت های مضاعف و آماده باش درجهت برقراری آرامش و نظم اجتماعی تلاش می کنند.
فرمانده انتظامی گنبدکاووس با اشاره به اینکه در بحث ترافیکی شهرستان بازدید های میدانی از موقعیت ها و گره های ترافیکی انجام شده است، افزود: یکی از اقداماتی که در راستای کاهش ترافیکی طی مدت بازدید های میدانی انجام گرفت، کاهش ورودی ها به مسیر پر ترافیک شهر بود که از حجم ترافیک به این صورت کاسته می شود.
وی با بیان اینکه هدف ما ایجاد نظم اجتماعی مطلوب است، گفت: مطمئنا بدون عدم پایبندی به قانون، امنیت میسر نمی شود و انتظار ما از مردم این است که با تمکین به قانون ما را در برقراری امنیت یاری کنند.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو