گروه : اجتماعی /

شناسه: 3463

05 اردیبهشت 1403 08:38

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس: بازدید بیش از 40 هزار زائر از امامزاده یحیی بن زید(ع) در هفته اول تعطیلات

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس از تشرف بیش از 40 هزار زائر در هفته اول ابتدایی فروردین سال 96 در امامزاده یحیی بن زید(ع) خبر داد.

به گزارش قابوس نامه؛ حجت الاسلام نصرت الله جعفری با بیان اینکه از اول تا هفتم فروردین میزان یک هزار و 439 نفر فقط در زائرسراهای امامزاده اسکان پیدا کردند، گفت: زائرسراهای امامزاده یحیی بن زید(ع) با تمهیداتی که آنجا فراهم شده، آماده  اسکان مسافرین نوروزی است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه طی هفت روز ابتدایی از سال 96 بیش از 40 هزار زائر و مسافر به این امامزاده مراجعه کردند، افزود: امامزاده یحیی بن زید(ع) با برگزاری طرح آرامش بهاری و برنامه های فرهنگی برای سنین مختلف میزان رضایت مطلوبی را برای مسافرین کسب کرده است.
حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه در روز هفتم فروردین میزان 4 هزار زائر در مجاورت این امامزاده حضور داشتند، گفت: وجود منطقه باستانی و بقایای دیوار تاریخی جرجان یکی از جاذبه های گردشگری است که این منطقه را به قطبی مذهبی و گردشگری در گلستان تبدیل کرده است.
وی با تاکید بر اجرای برنامه های آرامش بهاری برای ایجاد آرامش در سفر، گفت: مسافرین و زائرین با حضور در امامزادگان هم از فضای معنوی آن استفاده می کنند و هم از مزایای برنامه های فرهنگی آن در مسافرت لذت خواهند برد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو