گروه : اجتماعی /

شناسه: 3758

10 فروردین 1403 17:40

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: مردم شجاع وغیور عشایری گنبدکاووس از ذخایر انقلاب هستند

امام جمعه گنبدکاووس گفت: مردم شجاع و غیور عشایری گنبدکاووس از ذخایر انقلاب هستند و در صحنه های انقلاب حضور پررنگی داشتند.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام محمود ترابی با بیان این مطلب در مراسم اهدای 2500 فقره سند مالکیت املاک علوی، گفت: مهندس سعیدی کیا از چهره هایی با مدیریت جهادی و چشم روشنی مردم است ،انتظار است تا به آنها پروژه ها درمان و راه و ارتباطات در خدمت رسانی شود، این مردم شایسته خدمت هستند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز با اشاره به اینکه مردم از رئیس بنیاد مستضعفان درخواست دارند تا برابر توافق نامه با بنیاد مسکن استان و شهرستان درخواست و صدور سند با محوریت بنیاد مسکن انجام بگیرد تا با کاهش هزینه ها و افزیاش سرعت صدور برای روستاییان روبرو شویم.

عبدالقدیرکریمی با اشاره به نبود مدرسه شبانه روزی در بخش مرکزی با بیش از 100 روستا، گفت: درخواست داریم تا بنیاد مستضعفان در بخش آموزش وپرورش و درمان سرطان که بالاترین مبتلایان در این منطقه قرار دارند، ما را کمک کند.

آخوند مدد هوشمند در ادامه با بیان اینکه در قرآن کریم نیز از شکر نعمت یاد شده است، افزود: باید نعمت هایی که خدا به ما داده است را قدردان باشیم و شکر خداوند را کنیم.

امام جمعه اینچه برون با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نعمتی است که خداوند به ما عنایت کرده، تصریح کرد: وظیفه ما این است که قدر انقلاب اسلامی را بدانیم و این نعمت بزرگ را فراموش نکنیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو