گروه : اجتماعی /

شناسه: 3832

04 اردیبهشت 1403 11:27

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس:  معلمان نمونه شهرستان گنبدکاووس انتخاب شدند

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: شهرستان گنبدکاووس دارای ۳ هزار و ۵۰۰ معلم و۶۲ هزار دانش آموز است که در مراسمی ۴۶ معلم نمونه این شهرستان انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم از گنبدکاووس، فرج الله رزاقی امشب در سی و سومین یادواره تکریم مقام معلم در دانشگاه شمس گنبدکاووس اظهار داشت: شهرستان گنبدکاووس دارای 3 هزار و 500 معلم و حدود 3 هزار و 200 تا سه هزارو 500 بازنشسته، 62 هزار دانش آموز دارد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس افزود: از آنجائی که تعداد فرهنگیان ما بسیار زیاد بود و ما امسال سعی کردیم با برنامه‌ای متفاوت، مراسم تجلیلی که در شان و جایگاه معلمان باشد اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: به همین جهت برنامه تجلیل معلمان از ابتدای هفته در دهستان باغلی مرامه، دهستان سلطانعلی، دهستان فجر، دهستان آق آباد، بخش داشلی‌برون و امروز در دو نوبت صبح و عصر در گنبدکاووس برگزار شد که در نوبت صبح با حضور 800 فرهنگی و در این نوبت از 600 فرهنگی دعوت شده است.

رزاقی گفت: در شهرستان گنبدکاووس 46 معلم نمونه معرفی شدند که 44 نفر شهرستانی و 2 نفر استانی هستند.

وی اظهار کرد: شما معلمان باید افرادی که مایل نیستند سر صندوق رای حاضر شوند را تشویق به حضور کنید زیرا حضور 12 میلیون نفر مردم در انتخابات با 30 میلیون نفر قطعا متفاوت خواهد بود و حضور حداکثری نشان از قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: افرادی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنید که نگاه ویژه به کرامت انسانی، حقوق شهروندی، پروتکل خارجی و توجه ویژه به فرهنگیان داشته باشد.

رزاقی تاکید کرد: واژه مقدس معلمی آن‌قدر با قداست است که ما معلمان باید به آن ببالیم و افتخار کنیم.

وی اظهار داشت: با توجه به نزدیکی زمان امتحانات سعی کنید دانش آموزان به خودباوری رسیده و در مدت امتحانات فضای مجازی را حذف کنند تا در کنکور و امتحانات موفق شوند.

6 هکتار زمین برای احداث بیمارستان در گنبدکاووس اختصاص یافت

علی اکبر رجبی رئیس دانشگاه شمس گنبدکاووس هم در این مراسم اظهار داشت: امروز در جلسه‌ای که با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان داشتیم، قرار شد 6 هکتار اراضی مربوط به دانشگاه را یک بیمارستان مجهز ساخته با این شرط که رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در گنبدکاووس و در این دانشگاه تدریس شود.

وی افزود: انتخابات سرنوشت 4 سال نیست بلکه آینده فرزندان و نوادگان در گروی این انتخابات است.

رئیس دانشگاه شمس گنبدکاووس تصریح کرد: انتخابات در سرنوشت آحاد جامعه تاثیرگذار است، پس نیاز است شما فرهیختگان نسبت به انتخابات 29 اردیبهشت بی تفاوت نباشید.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو