گروه : اجتماعی /

شناسه: 3901

05 اردیبهشت 1403 07:48

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مراسم متمرکز 15 خرداد، شامگاه چهاردهم در گنبد برگزار می شود

بنا به تصمیم ستاد بزرگداشت 15 خرداد و ارتحال امام (ره) شامگاه چهاردهم خرداد مراسم متمرکز 15 خرداد در شهرستان گنبد برگزار می شود.

به گزارش قابوس نامه، فرماندارویژه گنبد در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) و ایام الله خرداد به ویژه پانزدهم این ماه گفت: امام خمینی(ره) به درستی نام بنیانگذار انقلاب را و هر آنچه داریم از سایۀ مبارک ایشان بر انقلاب و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.
عبدالقدیر کریمی یوم الله های خردادماه را از منظر تاریخی برای مردم و انقلاب بسیار ارزشمند و مورد توجه خواند و افزود: باید تلاش کنیم و از هر امکاناتی داریم بهره بگیریم تا امسال متفاوت تر از سالهای گذشته این بزرگداشت ها برگزار شود.
وی تصریح کرد: سوم خرداد نیز نقطۀ عطفی در تاریخ کشورمان است که در دفاع مقدس روح تازه ای به انقلاب دمید و جامعه باید به نحو شایسه ای قدردان این ایثارگری ها و رشادت ها باشد.
حجه الاسلام ترابی ،امام جمعه شهرستان نیز با تاکید به برگزاری برنامۀ متمرکز 15 خرداد اظهار کرد: نام مام خمینی (ره) الهام بخش و وحدت افرین است و باعث می شود مسیری در چارچوبی که ایشان ترسیم کرده اند ، داشته باشیم.
در ادامه جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبد با عنوان اینکه برنامه هفته مقاومت از 2 خرداد تا 4 خردادماه برگزار می شود گفت: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده های شهدا و فضاسازی شهر از جمله برنامه های شاخص در این ایام است.
در این جلسه همچنین رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبد به استفاده از ظرفیت کانون های مساجد پایگاههای بسیج ، تبلیغات محیطی و با توجه به قرارگرفتن در ماه مبارک رمضان بهره گیری از نمایشگاههای قرآنی را تاکید کرد.
حجه السلام علی فتحی اضافه کرد: برگزاری مسابقات مقاله نویسی با همکاری آموزش و پرورش و همچنین همایش های علمی برای تبیین اندیشه های امام (ره) در دانشگاهها نیز پیشنهاد می شود.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو